וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 נקודות ו-13 ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון ניצחה גם את שארלוט

הפורוורד הישראלי רשם דאבל-דאבל ראשון העונה בניצחון השישי של הוויזארדס בשבעת המשחקים האחרונים - 102:106 על ההורנטס. קוזמה עם 28 וביל עם 26 הובילו, והשאירו את שארלוט עם ניצחון בודד ב-12 משחקים

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

וושינגטון ממשיכה לאסוף ניצחונות, ודני אבדיה ממשיך להציג יכולת טובה. הלילה (בין ראשון לשני) גברו הוויזארדס 102:106 על שארלוט, ועלו למקום השישי במזרח כשהם במאזן של 10 ניצחונות ו-7 הפסדים. זה היה הניצחון השישי של וושינגטון בשבעת המשחקים האחרונים, בעוד ההורנטס נותרו עם ניצחון בודד ב-12 משחקים ומחזיקים במאזן 14:4.

כאמור, מבחינתו של דני אבדיה מגמת השיפור נמשכה. הפורוורד הישראלי קלע בספרות כפולות בפעם החמישית בששת המשחקים האחרונים, והפעם הגיע גם ליותר מ-10 ריבאונדים, בדרך לדאבל-דאבל ראשון העונה. אבדיה סיים את המשחק עם 12 נקודות (6 מ-11 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש, 0 מ-1 מהעונשין), 14 ריבאונדים, אסיסט, חסימה ואיבוד ב-31 דקות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
בכושר טוב מאוד. אבדיה/GettyImages, G Fiume

אבדיה קלע 8 נקודות מהירות ברבע הראשון, אותו התחיל עם 4 מ-4 מהשדה, וחזר לספק את הסחורה בצד ההתקפי רק ברבע האחרון, עם שני סלים חשובים שעזרו להבטיח את הניצחון, כולל הטבעה שהעניקה לוויזארדס יתרון 5 והייתה למעשה הסל האחרון של הקבוצה הביתית במשחק). ההורנטס צימקו למינוס 2 בלבד לקראת סיום, אבל שתי קליעות עונשין של קריסטאפס פורזינגיס הכריעו סופית.

קייל קוזמה הוביל את וושינגטון עם 28 נקודות לצד 10 ריבאונדים, בראדלי ביל סיים עם 26, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, וגם קורי קיספרט (14) ופורזינגיס (12) הגיעו לספרות כפולות. את ההורנטס ששוב חסרו את לאמלו בול, הוביל קלי אוברה עם 23. וושינגטון ואבדיה ישחקו בפעם הבאה בלילה שבין רביעי לחמישי, נגד מיאמי בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully