וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הלב של ג'ון דיברתולומאו ניצח את המשחק"

20.11.2022 / 23:13

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-90:95 בדרבי: "הוא ורפי מנקו הכניסו אנרגיות טובות". דני פרנקו: "היינו צריכים לעשות עבירה ב-91:90, זה מה שהכריע"

תקציר: חובנטוד בדאלונה - ברצלונה 79:82/ספורט1

מכבי תל אביב מצאה את עצמה רודפת אחרי הפועל תל אביב בדרבי שנערך בהיכל ביד אליהו, אבל ברבע הרביעי והמכריע העבירה הילוך, השלימה מהפך ומעבר לעובדה שנותרה היחידה בליגה עם מאזן מושלם בזכות ה-90:95, היא זו שהנחילה ליריבתה העירונית את הפסד הבכורה שלה העונה בליגת העל.

ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"נכנסתי לקצב". דיברתולומאו צולף בדרבי/דני מרון

עודד קטש הודה בסיום: "אנחנו בעיצומו של שבוע מאוד לא פשוט, מאוד אינטנסיבי. אפשר היה להרגיש את זה כי הגענו מהשדה לאימון, וגם היום בבוקר הרגשנו את זה. המזל הוא ששיחקנו בבית ועם הקהל הזה קשה להישאר אדישים. שיחקנו נגד קבוצה טובה והיה לנו את המומנטום שהיינו צריכים להרוג את המשחק, אבל לא שמרנו על ריכוז בחצי הראשון כשהיינו ביתרון 13. אני גאה שמצאנו את הכוחות. ברצלונה ובאסקוניה גם הפסידו היום, זה לא פשוט לפני שבוע כפול של יורוליג. אני שמח על התוצאה, הייתה אווירה מדהימה, משחק כדורסל טוב ו'ג'ון די' אחד, שאין עליו. האנרגיות שהוא מביא, כבוד לאמן שחקן כזה, שכל הזמן מרוכז בעיקר. בחיים מלמדים להבדיל בין עיקר לטפל, הוא הדוגמה הכי טובה. הוא תמיד מנסה לחשוב מה נכון וחשוב ואיך אפשר לעשות דברים יותר טוב. אני שמח בשבילו, בשני משחקי היורוליג האחרונים הוא היה טוב שנכנס, אולי פספסתי אותו במשחקים, אני מאוד סומך עליו. שמח בשבילו והפנים קדימה לאולימפיאקוס. יש יומיים להתכונן. גם שלטנו בריבאונד בהרבה דקות ואני חושב שזה יתרון שיש לנו והיו לנו הגנתית כמה דקות של אנרגיות טובות. ג'ון ורפי נכנסו טוב וזה מה שניצח את המשחק - הלב של ג'ון".

דיברתולומאו, שקלע 18 נקודות ומהן ארבע שלשות, זכה לשבחים ממאמנו והוסיף בסיום: "רצנו יותר במחצית השניה וקלענו 95 נקודות, שזה מספר טוב עבורנו. החברים לקבוצה מצאו אותי במקומות הנכונים ונכנסתי לקצב, עשיתי כל מה שאני יכול כדי לעזור. זה משחק עצום והוא מאוד חשוב לכל המועדון ולאוהדים, אז אני שמח שניצחנו מול הקהל הנהדר שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב עם עידן זלמנסון. ברני ארדוב
האדומים נשארו צמודים עד הסיום. זלמנסון ובראון/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנוצח דני פרנקו אמר: "אני לא חושב שהיה משחק גדול היום, אבל היה קרב ואני בטוח שמי שצפה במשחק החזיק את עצמו עד לשניות האחרונות כי המאבק היה גדול. מה שהביא אותנו למצב שאנחנו צמודים בסוף היו כמה פוזישנים של חוסר ריכוז, איבודי כדור שהובילו לסלים מהירים - ועדיין עם כל זה הצלחנו לחזור ולהישאר במשחק. מה שהכריע ב-91:90 זה שהיינו צריכים לעשות עבירה".

"כולם מצוטטים גורמים, אם אתה יודע מה אתה אומר תגיד. היום שיחקה הקבוצה הכי מלוכדת של הפועל תל אביב בנקודת הזמן הזאת. לעשות ניסיונות וכיוון אחר פה, לדעתי לא חכם. אם מחר היה משחק חוזר נגד מכבי תל אביב, אותה קבוצה היתה נרשמת. קבוצות שמשחקות באירופה, ומשחקות בשתי מסגרות, יש דרישות שונות לכל מסגרת. זה כדורסל אחר".

על המשחק נגד גראן קנאריה: "המשחק שנקבל בעוד שלושה ימים הולך להיות שונה בתכלית מהמשחק ששיחקנו היום. הולך להיות לנו מאוד קשה. המסגרות האלה דורשות עומק מסוים, כולנו מכירים את אונואקו ויודעים מה האיכויות שלו, החוכמה זה לדעת לשלב את זה חכם ובזמן, בשביל לא לפגוע בתלכיד. גם ג'ורדן מקריי לא נרשם בהתחלה בליגה, הוא ישתלב עכשיו יותר טוב. צריך לדעת לעשות את התהליך הזה בצורה בונה ולא מקלקלת. צריך להיות חכם ורגיש לסיטואציה, בסופו של דבר המהלך הזה יהיה נכון אם נדע לבנות אותו בצורה מסודרת ונכונה, בנחישות ורגישות".

נזכיר כי בשבוע האחרון היינו עדים לסאגה שלמה מכיוון שמכבי תל אביב סירבה להעביר להפועל תל אביב אלף כרטיסים, כפי שמחייב התקנון, בטענה לכך שהקהל האדום מתפרע, משליך חפצים ונוהג באלימות כלפי אוהדי מכבי תל אביב. רשת נפרשה מאחורי הסל שבו ישבו אוהדי הפועל תל אביב, אולם במהלך המשחק בכל זאת נרשמה תקרית אחת כאשר חפצים הושלכו לפרקט ואוהדים צהובים גם התלוננו על יריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully