וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט הצטיין בניצחון אלבה ברלין, פרטיזן ומדר דורסים באדריאטית

הרכז קלע 15 נקודות ומסר 8 אסיסטים בניצחון 91:99 על לודוויגסבורג בליגה הגרמנית, זוסמן תרם 6 נקודות ו-5 ריבאונדים. בליגה הספרדית: ברצלונה הפסידה לחובנטוד

תקציר: חובנטוד בדאלונה - ברצלונה 79:82/ספורט1

אלבה ברלין שמרה על מאזנה המושלם בליגה הגרמנית, כשהערב (ראשון) גברה בביתה 91:99 על לודוויגסבורג, במשחק נוסף בו הצטיין תמיר בלאט.

הרכז הישראלי מציג יכולת נפלאה בשבועות האחרונים והיום הוא קלע 15 נקודות, מסר 8 אסיסטים וגם לקח 3 ריבאונדים. יובל זוסמן סייע לאלבה בעיקר במשחק ההגנה כשרשם 6 נקודות, 5 ריבאונדים וגם מסר אסיסט בודד.

תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
בתקופה מעולה. תמיר בלאט/GettyImages, Boris Streubel

קבוצה נוספת ששמרה על מאזן מושלם היא פרטיזן בלגרד, שיומיים אחרי הניצחון על מכבי תל אביב ביורוליג היא עלתה למאזן 0:7 בליגה האדריאטית עם 70:89 על ספליט. ים מדר קלע 8 נקודות וחילק אסיסט אחד.

לעומתן, בליגה הספרדית ספגה ברצלונה את הפסדה השני העונה בזירה המקומית כשנכנעה 82:79 בחוץ לחובנטוד בדאלונה. הקטלאנים נכנעו לפני שלושה ימים באיסטנבול לאנאדולו אפס ביורוליג והיום לא הספיקו להם 19 נקודות של ניקו לפרוביטולה, כי בבדאלונה חגגו אנטה טומיץ' ופאו ריבאס עם 16 נקודות כל אחד.

ברצלונה כעת במאזן זהה לשל ריאל מדריד, שמוקדם יותר היום הביסה 57:93 את מורסיה והמשמעות היא ששתי הגדולות של ספרד במאזן 2:6. את קלעי הבלאנקוס הובילו ונסן פוארייה ודז'נאן מוסה עם 19 ו-14 נקודות בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully