וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' גבר על קספר רוד וזכה בטורניר גמר הסבב בפעם ה-6

הסרבי ניצח 5:7, 3:6 בגמר טורינו ולא רק השתווה לרוג'ר פדרר במספר הזכיות, אלא גם הפך לזוכה המבוגר ביותר בתחרות

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' גבר על קספר רוד בגמר טורניר גמר הסבב ועשה היסטוריה/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' הוא שוב אלוף טורניר גמר הסבב, והוא גם עשה היסטוריה כשהפך לטניסאי המבוגר ביותר שזוכה בתחרות. ארבע שנים אחרי ששב למעמד הגמר של טורניר סוף השנה ולראשונה מאז זכייתו האחרונה ב-2015, הערב (ראשון) בטורינו הוא דרס את קספר רוד בדרך לזכייה השישית שלו בתחרות, ובכך השתווה לרוג'ר פדרר - שגם היה עד היום הטניסאי היחיד שזכה בתחרות מעל גיל 30.

דג'וקוביץ' בן ה-35, המדורג שמיני בעולם, סיים את תחרות גמר הסבב עם מאזן מושלם - בבתים הוא גבר על סטפנוס ציציפאס, אנדריי רובלב ודניל מדבדב, בחצי הגמר הכניע את טיילור פריץ והערב ניצח 5:7, 3:6 את רוד הנורבגי, המדורג 4 בעולם. למעשה, "נולה" איבד רק מערכה אחת בכל התחרות - מול מדבדב במשחק האחרון בבית האדום. זכייה מרשימה במיוחד לטניסאי המבוגר ביותר שזוכה בתואר, וכעת גם הטניסאי שזכה בפרס הכספי הגבוה ביותר בהיסטוריית הענף - 4.7 מיליון דולר עבור חמשת הניצחונות.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
עשה היסטוריה בטורינו. דג'וקוביץ'/רויטרס
קספר רוד, טניסאי נורבגי. רויטרס
עוד הפסד מאכזב ברגע האמת. רוד/רויטרס

דג'וקוביץ' שמר על מאה אחוזי הצלחה גם במפגש הרביעי שלו בקיירה מול רוד והיום הזדקק לשעה ו-34 דקות כדי לנצח. המערכה הראשונה הייתה דרמטית והוכרעה רק במשחקון ה-12 והאחרון, אז הסרבי הצליח לנצל את נקודת השבירה אליה הגיע ביתרון 30:40 ורשם 5:7. במערכה השנייה הסיפור היה שונה והשבירה הגיעה כבר במשחקון הרביעי, בסיומו עלה הסרבי ל-1:3 שממנו לרוד לא היה סיכוי לחזור על אף שהצליח לשמור על הגשותיו עד סוף המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully