וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבי תומפסון ג'וניור חתם בבני הרצליה: "רוצים לעבור שלב באלופות"

הגארד האמריקאי-פורטו ריקני (25, 1.93), בנו של שחקן העבר ששיחק בהפועל עמק יזרעל, חתם לחודש וחצי וינסה לסייע לקבוצה אורן אהרוני. לקבוצה אופציה להאריך את ההתקשרות

פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, מדווח לפני משחק הפתיחה של מונדיאל 2022/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

בני הרצליה הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של הגארד האמריקאי-פורטו ריקני סטיבי תומפסון ג'וניור (25, 1.93), שהצטרף בחוזה לחודש וחצי עם אופציה של הקבוצה להארכה עד לסיום העונה.

תומפסון מגיע להרצליה לקראת פתיחת הסיבוב השני בשלב הבתים של ליגת האלופות ובמטרה לסייע למחזיקת הגביע גם בליגה הישראלית בעקבות פציעתו של קווינטון הוקר ולאחר שחוזהו של בריאנטה וובר הסתיים ובקבוצה בחרו שלא להאריך את ההתקשרות עמו. תומפסון ג'וניור הוא בנו של שחקן העבר סטיבי תומפסון, ששיחק בהפועל עמק יזרעאל בעונת 1995/96.

סטיבי תומפסון ג'וניור, שחקן בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
מגיע לעזור לבני הרצליה. סטיבי תומפסון ג'וניור/אתר רשמי, בני הרצליה

תומפסון הוא בוגר אוניברסיטת אורגון סטייט, בשנתו האחרונה העמיד ממוצעים של 16 נקודות ו-3.2 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה שיחק ברג'יו אמיליה איתה הגיע לגמר היורופקאפ ולרבע גם הפלייאוף האיטלקי כשהוא קולע 8.1 נקודות למשחק בליגה האיטלקית (39.8% ל-3). הוא גם נמנה על סגל נבחרת פורטו ריקו אשר נאבקת על הכרטיס לאליפות העולם. בחלון האחרון עזר לנבחרת להשיג שתי ניצחונות מול קולומביה ואורוגוואי כשהוא רושם 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים ב-22.5 דקות בממוצע למשחק בשני המשחקים.

המאמן אורן אהרוני אמר בסיום: "אנחנו הולכים לקראת תקופה עמוסה והחלטנו להתחזק ולצרף גארד נוסף מאחר ונפגענו כבר השנה לא מעט מפציעות שחקנים וגם רצינו לתת לקבוצה את הסיכויים הטובים ביותר לעבור שלב בליגת האלופות. סטיבי שחקן מוכשר שהתרשמנו ממנו לטובה באיטליה בשנתיים האחרונות ומראה התקדמות עקבית. הוא יכול לשחק במספר עמדות, שחקן חכם ואינטלגנטי שאנחנו מקווים שיצליח להשתלב במהרה ולעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully