וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן התקשר לנבחרת: "יודע שאתם אנדרדוג, בואו נדהים את כולם"

נשיא ארה"ב שוחח עם השחקנים: "יש לכם כמה מהשחקנים הכי טובים בעולם". האמריקאים רוצים להמשיך ברצף ההעפלות ולקלקל לוויילס (שני, 21:00), שחוזרת למונדיאל אחרי 64 שנה. ג'ו אלן בחוץ

מחזור 1הסתיים21/11/2022
ארה"ב
  • וויאה (36)
1:1
  • (82, פנדל) בייל
ויילס
פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, מדווח לפני משחק הפתיחה של מונדיאל 2022/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

ארצות הברית

הנבחרת האמריקאית שבה לבמה המרכזית, זאת לאחר שלטורניר ברוסיה כשלה להעפיל בסיומו של קמפיין מוקדמות מביך. הדרך לשם לא הייתה קלה, כאשר הנבחרת סיימה במקום השלישי בלבד בבית המוקדמות הצפון - מרכז אמריקאי, אחרי קנדה ומקסיקו.

הסגל הנוכחי שונה לחלוטין מזה ששיחק בברזיל לפני שמונה שנים, אך האמריקאים לא יסתפקו בפחות מהעפלה שלישית ברציפות לשלב הנוקאאוט. בהרכב צפויים לפתוח כמה שחקנים מהמועדונים הבכירים באירופה, כמו כריסטיאן פוליסיץ' מצ'לסי, ווסטון מקני מיובנטוס וסרג'יניו דסט המושאל מברצלונה לארסנל. גם שני שחקני לידס, הקפטן טיילר אדאמס וברנדן ארונסון, אמורים לעלות ב-11 של גרג ברהולטר.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן העביר מסר של תמיכה לנבחרת באמצעות שיחת טלפון: "קואוץ', תכניס אותי, אני מוכן לשחק", התבדח ביידן. "חבר'ה, אני יודע שאתם האנדרדוג, אבל אגיד לכם מה - יש לכם בנבחרת כמה מהשחקנים הטובים ביותר בעולם, אני יודע שאתם הולכים לייצג את המדינה ולתת את הלב, אז בואו נדהים את כולם. המשיכו לסמוך אחד על השני, לשחק הכי חזק שאתם יכולים ואני יודע שהמשפחות שלכם ושל חבריכם לקבוצה, וכל המדינה מעודדים אתכם".

המאמן גרג ברהולטר הודה לו בשם כל השחקנים, שאמרו שלום ותודה: "זה היה מסר מאוד יפה, כבוד הנשיא. כל הנבחרת כאן ואנחנו ממש מעריכים את התמיכה שלך ואנחנו מוכנים למשימה".

כריסטיאן פוליסיץ', שחקן נבחרת ארצות הברית. Aitor Alcalde, GettyImages
האמריקאים חוזרים. פוליסיץ'/GettyImages, Aitor Alcalde

ויילס

בניגוד לאמריקאים, ההמתנה של הוולשים הייתה מעט יותר ארוכה. אחרי שהעפילה לשתי אליפויות אירופה האחרונות, כעת ויילס תשתתף בגביע העולם בפעם הראשונה מאז 1958. אגב, באותו הטורניר בשבדיה היא נעצרה ברבע הגמר ע לי נער ברזילאי בן 17 - פלה.

הוולשים יסתמכו שוב על גארת' בייל הוותיק, שזכה להכיר לאחרונה את הכדורגל האמריקאי כשזכה באליפות ה-MLS עם לוס אנג'לס F.C. הקשר ג'ו אלן יחמיץ את ההתמודדות, אז ג'ו מורל יעלה במרכז השדה לצד ארון ראמזי.

אית'ן אמפאדו שחקן נבחרת ויילס לאחר פסילת שערו. רויטרס
הופעה ראשונה במונדיאל מאז 1958. שחקני נבחרת ויילס/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: עבדולרחמן אל-ג'אסים (קטאר)
אצטדיון: אחמד בן עלי (אל ריאן)
קהל: 43418

משחקי המחזור השני בבית ב' ייערכו ביום שישי. ויילס תשחק נגד איראן ב-12:00, ארצות הברית תפגוש את אנגליה ב-21:00.

לחצו ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully