וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: באר שבע מחפשת הפתעה בהרצליה, אילת בגן נר

המחזור השישי בליגת העל: הקבוצה של ליאור ליובין תתארח בשרון (20:40), וויטינגטון עשוי לערוך בכורה. נועלת הטבלה עם הזרים החדשים לקומט ופנדרברק תפגוש את גלבוע/גליל (18:00) שתציג את צ'אד בראון

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.11/ספורט1

המחזור השישי בליגת העל בכדורסל יינעל מחר (שני). בהרצליה תארח הקבוצה הלא יציבה של אורן אהרוני את הפועל באר שבע שניצחה רק פעם אחת מפתיחת העונה. קבוצה נוספת עם ניצחון בודד, הפועל אילת, תצא למשחק חוץ קשה נגד הפועל גלבוע/גליל.

כריס באב, בני הרצליה. דני מרון
פתיחת עונה לא יציבה. באב/דני מרון

בני הרצליה - הפועל באר שבע (20:40)

פתיחת העונה של בני הרצליה היא תעלומה. מצד אחד הקבוצה הצליחה לנצח את הפועל ירושלים והפועל חולון, מנגד רשמה הפסדים לקבוצות התחתית של קרית אתא, גליל עליון וגם להפועל חיפה. בהרצליה רשמו זעזוע נוסף בפגרה כששחררו את בריאנטה וובר המאכזב, ומחכים לשובו של קווינטון הוקר שנפצע. במועדון יודעים שהפסד ביתי לבאר שבע יכול לדרדר אותם אל מחוץ לתמונת רבע גמר הגביע, ומאמינים שהשחקנים יוכלו לבצע את השינוי ולגבור על היריבה מהדרום.

פתיחת עונה חלשה מאוד להפועל באר שבע של ליאור ליובין עם ניצחון אחד מחמישה משחקים, כשרק אחד מהם היה לאחת הגדולות. בבאר שבע ביצעו שינוי במהלך הפגרה כשצירפו את הפורוורד גרג וויטינגטון שכיכב בעבר בגלבוע/גליל ושחררו את ראס סמית', כשבקבוצה מאמינים שהשינוי יגרום להם להראות טוב יותר. בבאר שבע מאמינים בסגל הקיים, ומקווים לצאת לדרך חדשה במשחק בהרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן הפועל גלבוע גליל רמי הדר. לירון מולדובן
יכניע את אילת? רמי הדר/לירון מולדובן

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת (18:00)

הקבוצה של רמי הדר נמצאת אמנם בחלק התחתון של הטבלה, אבל ההפסדים שלה עד כה היו נגד הקבוצות שנחשבות לטובות יותר בליגה - חולון, ירושלים והפועל תל אביב. בגלבוע מאמינים שהעבודה הקשה שלהם תגרור תוצאות חיוביות ומחכים למשחק נגד אילת שיכול לקחת אותם לכיוון מרכז הטבלה ולקרבם לרבע גמר הגביע. בקבוצה ביצעו שינוי בפגרה כשצירפו את שחקן הפנים צ'אד בראון ושחררו את ג'ושוע פאטון.

גם הפועל אילת רשמה בעיקר הפסדים לקבוצות הגדולות של הליגה, אך היא עם ניצחון אחד פחות מגלבוע. באילת סוף סוף ביצעו את השינויים בסגל כשצירפו את הרכז הבלגי מאנו לקומט ואת שחקן הפנים האמריקאי די ג'יי פנדרברק, והשניים אמורים לערוך את הופעת הבכורה שלהם בגן נר. מי שלא אמור להתלבש למשחק הוא נייט גריימס, כשבאילת צפויים לשחק רק עם ארבעה זרים מסיבות כלכליות. בקבוצה מאמינים שביחד עם השינויים שבוצעו הם יראו טוב יותר ויוכלו להתחיל לצאת מירכתי הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully