וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנרי קהינדה חתם בהפועל נוף הגליל: "אעשה הכל להחזירה לדרך המלך"

20.11.2022 / 14:59

החלוץ בן ה-28 התאחד עם ירון הוכנבוים, תחתיו כיכב בהפועל עפולה בעבר, ויחזק את קבוצת התחתית מהליגה הלאומית: "צריכה להיות הרבה יותר גבוה בטבלה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.11/ספורט1

החלוץ הניגרי לנרי קהינדה חתם היום (ראשון) בהפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית. קהינדה, שהגיע לארץ לראשונה ב-2012 והצטרף לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, עשה בעבר עונה חלומית תחת מאמנה הנוכחי של נוף הגליל, ירון הוכנבוים, בהפועל עפולה - שם כבש 20 שערי ליגה והוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון ולחצי גמר גביע המדינה.

קהינדה אמר אחרי החתימה: "שמח להגיע לעוד תחנה בקריירה שלי, שמעתי על מצב הקבוצה ואעשה כל מאמץ כדי להחזיר אותה לדרך המלך. הפועל נוף הגליל צריכה להיות הרבה יותר גבוה בטבלה". הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום, עם שני ניצחונות בלבד ב-13 מחזורים.

שחקן הפועל עכו, לנרי קהינדה. אדריאן הרבשטיין
קהינדה בהפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

קהינדה, בן 28, שיחק בשנים האחרונות בליגה הראשונה באיחוד האמירויות, בליגה השנייה בטורקיה ואף בדרום קוריאה, כאשר בסוף השנה שעברה כבר היה במגעים עם נוף הגליל, אך בסופו של דבר הצטרף אליה רק עכשיו. החלוץ יוכל לשחק מיידית עם החזרה למשחקים לאחר פגרת המונדיאל, משום שהוא הצטרף כשחקן חופשי.

הערב (19:00) יערוך קהינדה את אימון הבכורה שלו בקבוצה. "אני נרגש לפגוש את החברים החדשים", אמר השחקן שחתם באמצעות סוכנו שחר גרינברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully