וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד השתין לשוער בבקבוק, השוער השפריץ את הנוזל בפניו והורחק

תקרית ביזארית באנגליה: טוני תומפסון "החזיר" לאוהד על המעשה הדוחה, וקיבל כרטיס אדום. "אסור לי להגיב כי אני שחקן? מגוחך", טען השוער

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.11/ספורט1

הליגות החובבניות באנגליה דואגות לספק מדי פעם אירועים ביזאריים, אך נדמה שהתקרית שאירעה בסוף השבוע האחרון שברה שיאים חדשים גם במונחים בריטיים.

המשחק בין שתי הקבוצות החובבניות וורינגטון טאון וגוויזלי עלה לכותרות לאחר ששוער וורינגטון, טוני תומפסון, הורחק בעקבות תקרית הזויה.

במהלך המשחק עלה לרשתות החברתיות סרטון בו אוהד גוויזלי פורץ למגרש, ניגש לשערו של תומפסון, ומחליף את בקבוק המים שלו בבקבוק אחר. כותרת הסרטון: "השתנתי במיץ של השוער".

כשתומפסון הבין מה קרה, הוא ניגש לאותו האוהד והשפריץ עליו מהבקבוק החדש. בעקבות זאת בחר השופט להרחיק את השוער ולמעשה "לתת פרס" לגוויזלי על המעשה שמכוער של האוהד שלה. כשהיא ביתרון מספרי, גוויזלי הצליחה לכבוש את השער היחיד בהתמודדות ולנצח 0:1.

תומפסון ההמום כתב לאחר מכן בטוויטר: "היום איבדתי את האהבה למשחק הזה. כבר קראו לי בשמות, אבל כשמישהו משתין לי בבקבוק, ואני שותה ממנו ואז אומרים שאסור לי להגיב כי אני שחקן - זה מגוחך. האיש הזה סיכן את הבריאות של משפחתי וגרם לי להיות חולה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully