וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל? קבלו אקסטרה מאיתנו: יותר מחזורים בליגת החלומות

חילקנו את הטורניר ליותר מחזורים כדי שלכם יהיו יותר תחרויות ויותר פרסים במקום מחזור אחד ארוך לכל שלב בבתים, חילקנו כל שלב לשני מחזורים עם שמונה משחקים כל אחד. בעמוד "המשחקים" ניתן לראות את הנבחרות שמהן תוכלו לבחור שחקנים

מונדיאל. יחצ,
בשעה טובה, זה מתחיל/יחצ

ליגת החלומות של וואלה!ספורט מביאה לכם אקשן יומיומי - עם טוויסט מפנק. שלא כמו בליגה רגילה, את המונדיאל חילקנו ליותר מחזורים כדי שלכם יהיו יותר תחרויות ויותר פרסים. במקום מחזור אחד ארוך לכל שלב בבתים, חילקנו כל שלב לשני מחזורים עם שמונה משחקים כל אחד. בעמוד "המשחקים" ניתן לראות את הנבחרות שמהן תוכלו לבחור שחקנים כל מחזור. הנבחרות שלא משתתפות יהיו חסומות לבחירה בשוק ההעברות.

ליגת החלומות מונדיאל 2022 של וואלה!ספורט היא חגיגת כדורגל מסוג אחר, וכיאה לחגיגה אמיתית צריך לבוא מוכן ולהכיר את השטח. באנו לתת לכם רקע קטן על הקבוצות המשתתפות בבתים א' ו ב'.

בית א'

קטאר - אקוודור (ראשון, 18:00)

מבחינת נבחרת קטאר קשה לראות את המארחת מצליחה להוציא נקודות מול כל אחת משלוש הקבוצות שמולן תתחרה' אך בנבחרת עצמה יש שחקנים מאוד זולים שבמידה ואחד מהם יצליח לייצר כמות נקודות סבירה שווה לבחור מהם ולמקם על הספסל (שחקני ספסל זכאים לחצי ניקוד של שחקן הרכב)/

אקוודור היא מסוג הנבחרות שלא באמת נספרות ביחס לנבחרות הבולטות וגם לא לאלו מהדרג השני, אבל בטח בהקשר של המחזור הראשון שווה מאוד לשקול אותם. אנר ולנסיה מפנרבחצ'ה, שנותן עונה נהדרת עד כה עם 13 וארבעה בישולים, בשילוב עם פרוויס אסטופיניאן מברייטון וגונסאלו פלאטה, שותפו של שון וייסמן להתקפה בוויאדוליד, אמורים להיות השלישייה שתנסה לקחת את אקוודור לניצחון כבר במחזור הראשון ואולי גם להפתיע את כולם ולעבור שלב. אפשר להניח די בביטחון שאם אקוודור תדלג את המשוכה הראשונה שלה, היא תגיע בזכות השמות הללו.

סנגל - הולנד (שני, 18:00)

אלופת אפריקה סנגל אמנם מגיעה עם סאדיו מאנה שכשירותו מוטלת בספק ואין ממש עוררין על חשיבותו על המגרש ומחוצה לו, אך גם בלעדיו יש להם לא מעט כלים בכל עמדה על המגרש. אדוארד מנדי וקוליבאלי מצלס'י אמונים על המשימה לנעול את השער ובולאיה דיא (סלרנטינה) ואיסמעילה סאר (ווטפורד) על יצירת המצבים בחלק הקדמי. נגד הולנד זו בהחלט משימה קשה, ומול נבחרות מהסוג הזה היעדרותו הצפויה של סאדיו מאנה עלולה מאוד להכריע את הכף, אך זו אינה משימה בלתי אפשרית עבורם.

מאמן נבחרת הולנד לואי ואן חאל. Olaf Kraak / ANP / AFP, GettyImages
פוסע בשער הניצחון? מאמן הולנד לואי ואן חאל/GettyImages, Olaf Kraak / ANP / AFP

הולנד היא נבחרת שמגיעה עם שחקנים נהדרים אלא שהבולטים שבהם לא ממש מגיעים בכושר הכי טוב. הקפטן ואן דייק חווה עונה פחות מוצלחת בליברפול ביחס למה שהתרגל בשנים האחרונות, וממפיס דפאי לא כל כך זוכה להרבה דקות משחק אצל צ'אבי בברצלונה. עם כל זאת מדובר באחת הנבחרות הטובות בטורניר וגם אחת שבאמתחתה אולי ההגנה הטובה ביותר בטורניר, הכוללת שמות כמו דה ליכט דה פריי יוריאן טימבר ואן דייק דאמפריס ומלאסיה שבהחלט יכולים ליצור שקט מאחורה.

בית ב'

אנגליה - איראן (שני, 15:00)

אנגליה נחשבת לאחת הפייבוריטיות בטורניר שבכל עמדה מפוזרים שלל כוכבים בהובלתו של הקפטן המצטיין הארי קיין. שאיפות רבות של הנבחרת האנגלית תלויות בו, וייתכן שטורניר יוצא דופן מבחינתו יכול לקחת את אנגליה כל הדרך לשלבים המאוחרים של הטורניר. מול איראן על הנייר זה בהחלט אמור להספיק, ואפשר לומר שאם השחקנים המובילים של הנבחרת יציגו אפילו מעט מהכדורגל שהם מכירים התוצאה תהיה ברורה לטובת האנגלים.

יכול להיות שלרובנו איראן לא מספיק מוכרת, אבל חשוב לומר שמדובר בנבחרת עם כמה שמות שבולטים מאוד באירופה, ביניהם סרדאר אזמון, החלוץ הנהדר של באייר לברקוזן, ומהדי טראמי, שנותן עונה נהדרת עד כה בפורטו. מעבר לכך, מדובר בנבחרת מאוד מאומנת, שהוכיחה שהיא יודעת לעמוד נכון מול נבחרות חזקות ממנה ולהילחם על כל כדור במגרש.

ארצות הברית - ויילס (שני, 21:00)

ארצות הברית מגיעה עם אחד הסגלים הכי מרשימים שהיו לה מאז ומעולם, עם כמה כישרונות צעירים ונהדרים. בין השמות הבולטים ניתן למצוא את כריסטיאן פוליסיק (צ'לסי), ברנדן ארונסון (לידס) סרג'יניו דסט (ברצלונה) וג'ובאני ריינה (דורטמונד), שבאים להוכיח שיש לא מעט כדורגל במדינה שמאופיינת ומזוהה בעיקר עם ענפים אחרים.

ווילס היא אחת הנבחרות הבודדות שתלויה באופן כמעט מוחלט בכוכב שלה, שהוא כבר מזמן לא ילד. גארת' בייל של הנבחרת זה לא גארת' בייל של אף קבוצה אחרת. לכוכב בעל העבר המפואר במועדוני הפאר של אירופה יש יכולת יוצאת דופן להרים את היכולת שלו כשזה מגיע למשימה הלאומית, ואם זה יהיה הריקוד האחרון של בייל ויילס בהחלט יכולה לעשות דברים יפים בטורניר וגם במשחק הפתיחה.

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
ירים שוב את היכולת. בייל/רויטרס

רוצים לזכות במגוון פרסים שווים? היכנסו עכשיו לליגת החלומות - מונדיאל 2022, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו. אל תחכו לדקה ה-90. התחילו לשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully