וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: קליל "משתלטת" על חסויות הספורט, הישג גדול למתעמלת צעירה

קליל חתמה הסכם חסות עם 3 קבוצות בליגת העל: מכבי תל -אביב, הפועל ירושלים ומכבי חיפה. מקום ראשון לישראל באליפות אירופה בכדורשער, שותפות חדשה בין אירה דולפין להולמס פלייס. הישג ענק למתעמלת האמנותית הצעירה אמה פיליפ

דורון ג'מצ'י עם יוני רובינזון. יחצ,
דורון ג'מצ'י עם יוני רובינזון, משנה למנכ"ל קליל/יחצ

לראשונה בישראל חברה אחת תהיה ספונסרית של 3 קבוצות כדורסל - בליגת העל בכדורסל. קליל,
החברה המובילה בישראל בתחום ייצור ושיווק מערכות אלומיניום וחלונות מעוצבים, מובילה תקדים בתחום חסויות לקבוצות ספורט, לאחר שחתמה עם מכבי תל -אביב, הפועל ירושלים ומכבי חיפה.

יוני רוביזון, משנה למנכ"ל בקליל : "ההחלטה נובעת מחיבור לערכים ספורטיביים לווינריות, השגיות והתחברות לקהילה של שלוש הקבוצות, וגם משיקולים של חשיפת תקשורתיות רחבה ומיתוג החברה כמובילה בענף".

נבחרת ישראל בכדורשער. יחצ,
נבחרת ישראל בכדורשער/יחצ

לאחר שכבר ביום שישי הבטיחה את העלייה לדרג א', זכתה נבחרת הגברים בכדורשער באליפות אירופה דרג ב' המתקיימת בפורטוגל. הנבחרת המורכבת משחקני השלוחות של בית חינוך עיוורים גברה במשחק הגמר על נבחרת יוון בתוצאה 4:5, לאחר 1:2 ליוון במחצית. דקה לתום ההתמודדות הובילו היוונים 3:4 ושניות ספורות לפני הסיום הבקיע מחמוד מחאג'נה שני שערים, אחד מהם בפנדל, והוביל את הנבחרת לניצחון.

בטורניר השתתפו 10 נבחרות. שלוש הנבחרות שהגיעו למקומות הראשונים יעלו לדרג א'. שלוש האחרונות ירדו לדרג ג'. סגל הנבחרת כולל את מיכאל רוזין, דורון חודדה, ניב בן איש, מחמוד מגאג'נה, ריקרדו פרז ואור בן דוד. המאמן הוא שניר כהן, ועוזר מאמן ניזר מחאג'נה.

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי מסר: "אנחנו גאים מאוד בספורטאים הצעירים, במאמנים ובצוות המקצועי, שהביאו לנו רגעים של שמחה וגאווה וגם הרבה מתח ומריטת עצבים. זוהי בשורה נהדרת, שכן עתה כל הנבחרות בספורט הקבוצתי שלנו הן בדרג הבכיר של אירופה, וזה כולל את כדורשער גברים ונשים, כדורסל ורוגבי. הרצינות וההשקעה באימונים הוכיחו את עצמם מעל לכל ספק."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אמה פיליפ. יחצ,
אמה פיליפ/יחצ

גאווה מקומית: אמה פיליפ, בת 10 ממודיעין, זכתה במדליית ארד בתחרות התעמלות אמנותית בינלאומית שהתקיימה בטביליסי, בירת גאורגיה. אמה גברהעל עשרות מתמודדות מרחבי העולם. היא משתייכת לנבחרת ההתעמלות האמנותית של "סנונית", בית הספר מקצועי לענפי ההתעמלות בהנהלת רותי ואופיר זוהר; בית הספר "סנונית" שלח לתחרות 9 מתמודדות. מוטי פיליפ, אביה של אמה, מספר כי "נבחרת המתעמלות המקומית בכלל, ואמה בפרט, הביאה גאווה גדולה לעיר מודיעין. המתעמלות הצעירות משקיעות שעות רבות, ולשמחתנו - גם קוטפות את הפירות ומגיעות לתוצאות מרשימות. אין ספק שיש עתיד ורוד לספורט העירוני במודיעין".

אירה דולפין. רון שושן,
אירה דולפין/רון שושן

הולמס פלייס & אירה דולפין: קבוצת הולמס פלייס יוצאת בשיתוף פעולה עם מומחית הכושר והחיטוב אירה דולפין, במסגרתו תוצע סדנת כושר והרזיה בהובלתה במועדוני הקבוצה.

הסדנה של אירה דולפין בהולמס פלייס המיועדת רק לנשים, כוללת 16 מפגשים (2 אימונים בשבוע) עם ליווי אישי של נעמה שיראזי, תזונאית מוסמכת אשר תציע למשתתפות תפריט מותאם אישית וליווי צמוד הכולל וואטסאפ קבוצתי עם טיפים, מענה על שאלות בזמינות לאורך כל היום ולבסוף כמובן שקילה ומדדים.

הסדנה מציעה תכנית אימונים ייחודית ומוקפדת, בהובלת אירה דולפין, של שיעורי סטודיו בעצימות משתנה ביניהם: שיעור BODY FIT - אימון פונקציונאלי המשלב עבודת כוח על כל הגוף, אינאירבי ו-TRX ושיעור POWER FIT - אימון תחנות המשלב את כל מכשירי הסטודיו וכולל עבודה אירובית.

הסדנה של אירה דולפין תוצע בתחילה במועדוני הולמס פלייס פרימיום הרצליה (הסדנה תושק בתאריך ה-12/12/22) וגו אקטיב קרית אונו (הסדנה תושק בתאריך ה-25/12/22). בהמשך יוצעו סדנאות במועדוני קבוצת הולמס פלייס נוספים ברחבי הארץ.

עלות הסדנה של אירה דולפין בהולמס פלייס היא 1800 שקל לקהל הרחב ו-1400 שקך לחברות מועדון הולמס פלייס. לקראת השקת הסדנה הייחודית, הולמס פלייס פותחת את ההרשמה המוקדמת לסדנאות של אירה דולפין בהרצליה ובקרית אונו מראש.

סופגניות מונדיאל. יחצ,
גם הקטארים לא מאמינים. סופגניות מונדיאל/יחצ

הסופגניות, המאכל הלאומי בחג החנוכה, עברו בשנים אחרונות שדרוגים רבים, תוספות לא שגרתיות. לקראת חג החנוכה הקרוב שניפגש עם אירועי משחקי המונדיאל יזם השף אלון אזולאי מחברת ההסעדה "עידית" הכנת סופגניות בעיצוב כדורי-רגל עם סמל המונדיאל קטאר 2022.

סדרת "סופגניות המונדיאל" כוללת 4 סוגים: סופגנייה בציפוי פיסטוק ושבבי שוקולד לבן במילוי קרם פטיסייר, סופגנייה בציפוי שוקולד לבן במילוי קרם עוגיות שחורות, סופגנייה בציפוי שוקולד ופצפוצי קרנץ' במילוי קרם בוטנים, וסופגנייה במילוי בייגלה מלוח.

הקטארים חשבו על הכל בנו אצטדיונים מפוארים הקימו בתי מלון חדשים פתחו מסעדות ואטרקציות רבות, אך לא בטוח שחשבו שבישראל יחגגו את חג החנוכה עם סופגניות ממותגות מהמונדיאל בארצם.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully