וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידי סמית' כבר מחכה למכבי תל אביב: "הולכים על ניצחון שישי ברציפות"

20.11.2022 / 7:15

הפועל ירושלים עלתה לרצף של חמישה ניצחונות, לאחר שחצתה לראשונה העונה את רף 85 הנקודות והביסה את גליל עליון 70:89. המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' פירגן לרכז האמריקאי, שלהט עם 19 נקודות ו-12 אסיסטים: "הוא היה זקוק למשחק כזה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.11/ספורט1

הפועל ירושלים מתנהלת מאז פתיחת העונה כשאווירת משבר מרחפת סביבה. שני ההפסדים בפתיחת ליגת העל, לצד היכולת הלא משכנעת בליגת האלופות והקושי בהגעה לסקור גבוה יצרו את התחושות הללו. במועדון מחפשים אחר שחקן שישדרג את הפן ההתקפי, אבל בינתיים סופרים ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות - ואמש (שבת) אפילו חצו לראשונה את רף 85 הנקודות, כשהביסו את הפועל גליל עליון 70:89.

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' יודע שחייו יהיו פשוטים וטובים בימים שבהם הגארדים שלו יגיעו מרוכזים ומפוקסים, וזה מה שקרה אתמול: ספידי סמית' וליוואי רנדולף חיברו 8 מ-13 לשלוש, כשהרכז מתבלט במיוחד עם 12 אסיסטים, וגם שחקני הפנים לא נתקלו בקשיים מיוחדים, כשזאק הנקינס (13 ריבאונדים) ומארקס מייריס פגעו ב-12 מ-16 לשתיים.

"כל הכבוד לגליל שהצליחה לחזור למשחק כמה פעמים למשחק, יותר ממה שרציתי, אבל הכי חשוב שבסוף ניצחנו", אמר דז'יקיץ'. "היו לנו דקות טובות מאוד, וגם כאלה שעליהן אנחנו צריכים לדבר. יש לנו רגעים שבהם אנחנו מרוכזים ברמה גבוהה, מלאי אנרגיה ומשחקים יחד, ואז - מסיבה לא ברורה - אנחנו צונחים מאלף לאפס. אולי זאת עייפות, אבל אני לא בטוח. אם יש דבר שאני תובעני מאוד בו, זה זה".

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מאפס לאלף. דז'יקיץ'/ברני ארדוב

הסרבי התייחס גם לתצוגה המעודדת של סמית', שלמרות העננה סביב יכולתו הוביל את קלעי ירושלים עם 19 נקודות (חמש שלשות), ובנוסף ל-12 האסיסטים קטף גם שבעה ריבאונדים: "זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר של ספידי העונה. הוא לא היסס, וגם כקבוצה לא היינו מהוססים. הוא לקח החלטות נכונות והוא היה זקוק לסוג כזה של משחק. נראה איך הוא יהיה בהמשך".

לירושלים יש כעת שבוע מנוחה עד למשחק הבא, ביום ראשון הבא ביד אליהו מול מכבי תל אביב. הצהובים יופיעו עד אז בשלושה משחקים (הערב בדרבי נגד הפועל תל אביב, ואחר כך במחזור הכפול ביורוליג מול אולימפיאקוס בבית והכוכב האדום בבלגרד). "זה לא יתרון עבורנו", טען דז'יקיץ'. "למכבי יש סגל סופר עמוק, והם ימצאו את השחקנים שיגיעו מולנו ברמה הגבוהה ביותר".

סמית' סיכם: "היה לנו שבוע מצוין באימונים, ותירגמנו את זה למשחק. שיחקנו יחד, וזה היה ניצחון קבוצתי. יש לנו חמישה ניצחונות רצופים, ואנחנו הולכים על השישי".

לצוות המקצועי של ירושלים הצטרף חבר חדש, עומר אריאן, בן 17 בלבד, שיעסוק בבניית תשתית למערכת הסקאוטינג.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully