וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונואקו מחוץ לסגל הפועל תל אביב לדרבי, אדאמס נרשם במכבי

19.11.2022 / 19:00

מחזור שישי בליגת העל (ראשון, 21:00): אחרי שסאגת הכרטיסים נפתרה, יגיעו האדומים להיכל מנורה כשהם עדיין ללא המצטרף הטרי, אבל עם מקריי לראשונה והורטון כזר החמישי. הצהובים ינסו להתאושש מההפסד לפרטיזן בלגרד. קטש רשם את אדאמס על חשבון ניבו והיליארד

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

משחקי המחזור השישי בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון, 21:00) עם הדרבי התל אביבי הגדול בהיכל מנורה בין מכבי והפועל תל אביב. שתי הקבוצות הן היחידות בליגת העל שעדיין לא הפסידו משחק, כששתיהן שיחקו רק ארבעה משחקים, ובתום המחזור תישאר מוליכה יחידה לטבלה.

אחרי לא מעט בעיות סביב הקצאת הכרטיסים להפועל למשחק, הוקצו לקבוצה לבסוף כל אלף הכרטיסים ורשת תיפרש ותפריד בין האוהדים האדומים שביציעים העליונים לאוהדים הצהובים שישבו מתחתיהם.

ווייד בולדווין, לורנזו בראון. דני מרון
הסגל החזק ביותר יעמוד לרשות קטש. בולדווין ובראון/דני מרון

מכבי תל אביב נחתה היום בשעות הצהריים המוקדמות בישראל אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד כשבמועדון מאוכזבים שלא הצליחו לשבור את מנחוס משחקי החוץ ונשארו ללא ניצחון אחרי שלושה משחקים מחוץ לישראל ביורוליג. הצהובים מודאגים מהיכולת ההגנתית החלשה שלהם מתחילת העונה, ויודעים שללא עלייה משמעותית במשחק ההגנה הם יהיו בבעיה גם בדרבי. בצוות המקצועי ילבישו את סגל הזרים הטוב ביותר למשחק, משמע שנרשמו לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'יילן אדאמס ואלכס פויתרס, בעוד ג'וש ניבו נותר בחוץ וכמוהו גם דארון היליארד.

בהפועל תל אביב התחזקו במהלך פגרת הנבחרת בצורה משמעותית כשהחתימו את ה-MVP של ליגת העל בעונה שעברה צ'ינאנו אונואקו, אך הוא עדיין לא בסגל והבכורה שלו באדום לא תירשם בדרבי. עם זאת, בהפועל תל אביב רשמו לראשונה העונה חמישה זרים בטופס אחרי גיוס של חצי מיליון שקל על ידי האוהדים לצורך המשימה - משמע שגם כריס הורטון רשום וצפוי לשחק. מי שייעדר מהסגל האדום הוא אדם אריאל שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. ג'יי פי טוקוטו שסבל מפציעת שריר ביציאה לפגרה חזר להתאמן ונכלל בסגל, ואליו חברו ג'ורדן מקריי שיערוך הופעת בכורה, אקסביאר מנפורד וג'ייקובן בראון יחד עם הורטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully