וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתכונן ליורו: 1:1 בין נבחרת ישראל הצעירה לאוקראינה

שריף כיוף הוציא כדור מהרשת כבר בדקה הראשונה, אבל עידו שחר (72 בפנדל) מנע הפסד מול 10 שחקנים בכחול-צהוב

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

נבחרת ישראל הצעירה ממשיכה בהכנות לקראת יורו 2023 שייערך בקיץ, והיום (שבת) הצליחה לצאת מפיגור מאוד מוקדם וסיימה ב-1:1 מול עשרה שחקני הנבחרת הצעירה של אוקראינה באצטדיון בטביליסי.

שלושה ימים בלבד אחרי שישראל גברה 1:2 על גאורגיה, שתארח בקיץ את אליפות אירופה ביחד עם רומניה, היום ישראל נקלעה לפיגור כבר בדקה הראשונה בהתמודדות, כאשר מקסים קוצ'ריאבי הצליח להכניע את שריף כיוף בבעיטה מכ-16 מטר. עד הירידה למחצית, התקשו שחקניו של גיא לוזון לאיים על השער האוקראיני ובמחצית 1:0 לכחולים-צהובים.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. ההתאחדות לכדורגל,
ההכנות ליורו נמשכות. גיא לוזון/ההתאחדות לכדורגל

ההזדמנות הממשית הראשונה של ישראל הגיעה רק לאחר 56 דקות, אז כדור חופשי שהרים איתמר נוי הסתיים במסירה של יואב הופמייסטר לכארם ג'אבר והאחרון מזווית קשה כמעט כבש, אולם נעצר על ידי השוער. בחלוף 11 דקות הגיע רגע המפנה במשחק, כי האוקראינים נותרו בחסרון מספרי בעקבות כרטיס אדום שספג ארטיום קולקובסקי שתיקח בחריפות את ארד בר. חמש דקות חלפו ואז גם ישראל זכתה לכדור עונשין מ-11 מטר כתוצאה מטעות שוער, עידו שחר ניצל זאת היטב כדי לקבוע 1:1 בדקה ה-72. ישראל ניסתה להשלים מהפך עד הסיום ואיימה בסך הכל על השער תשע פעמים ב-45 הדקות האחרונות, אך ללא הצלחה והנבחרות נפרדו ב-1:1.

הרכב הנבחרת הצעירה: שריף כיוף, נועם מלמוד, גיל כהן, כארם ג'אבר, עמרי גנדלמן, עילאי חג'ג', טימוטי מוזי, ארד בר, עידו שחר, איתמר נוי, שביט מזל.

כידוע, באליפות אירופה בקיץ תתמודד נבחרת ישראל הצעירה נגד גרמניה (22 ביוני), אנגליה (25 ביוני) וצ'כיה (28 ביוני).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully