וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' וקספר רוד יתמודדו בגמר טורניר הסבב בטורינו

הטניסאי הסרבי גבר 6:7(5), 6:7(6) על טיילור פריץ בדרך למשחק על התואר לראשונה מאז 2018. הנורבגי ניצח 2:6, 4:6 את רובלב שדמע במהלך המערכה השנייה מרוב תסכול, והשניים ייפגשו (ראשון, 20:00, ספורט1) בקרב על הגביע

תקציר טניס מטורניר גמר הסבב: נובאק דג'וקוביץ' - טיילור פריץ 6:7, 6:7/ספורט 1

חצאי הגמר בטורניר גמר סבב ה-ATP בטורינו קבעו הערב (שבת) כי נובאק דג'וקוביץ' וקספר רוד ייפגשו במשחק על התואר האחרון של העונה (ראשון, 20:00, ספורט1). בחצי הראשון, גבר הסרבי על טיילור פריץ וחזר למעמד הגמר לראשונה מ-2018. מאוחר יותר, קספר רוד הביס את אנדריי רובלב בדרך לגמר ראשון שלו אי פעם בטורניר סוף השנה.

נובאק דג'וקוביץ', שחקן טניס. רויטרס
ניצחון בדרך לזכייה ראשונה מ-2015? דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (7, סרביה) - טיילור פריץ (8, ארה"ב) 6:7(5), 6:7(6)

השניים נפגשו לראשונה העונה בסבב בקרב על המקום בגמר היוקרתי. הסרבי הגיע למשחק אחרי שלב בתים מושלם, בעוד האמריקאי גבר על רפאל נדאל ועל פליקס אוז'ה עליאסים, אך הפסיד לקספר רוד. המאזן בין שניהם עמד לפני המשחק על 0:5 לטובת הסרבי. דג'וקוביץ' רצה להבטיח עלייה ראשונה לגמר הסבב מאז 2018, שם הפסיד לאלכסנדר זברב.

במערכה הראשונה דג'וקוביץ' שבר את פריץ בהגשתו השלישית, אך האמריקאי שבר אותו בחזרה במשחקון הבא עד שהשניים הגיעו לשובר שוויון. הסרבי לקח את המערכה הראשונה אחרי 5:7 בשובר השוויון בדרך ליתרון במשחק. המערכה השנייה נפתחה רע מבחינת נולה, כשהוא נשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו, אך עם הגב לקיר ועם משחקון הגשה מכריע עבור פריץ, הצליח לשבור חזרה והשניים שוב הגיעו לשובר שוויון. דג'וקוביץ' גמר את הסיפור עם 6:8 בשובר השוויון ועלה לגמר היוקרתי בטורינו, שם ינסה להשיג את הגביע בפעם השישית בקריירה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

צפו בתקציר ניצחונו של קספר רוד מול אנדריי רובלב

תקציר טניס מטורניר גמר הסבב: קספר רוד - אנדריי רובלב 2:6, 4:6/ספורט 1
קספר רוד, שחקן טניס. רויטרס
הביס בדרך לגמר ראשון בטורניר. רוד/רויטרס

קספר רוד (3, נורבגיה) - אנדריי רובלב (6, רוסיה) 2:6, 4:6

בחמשת מתוך ששת המפגשים עד היום בין שני הטניסאים, הרוסי גבר על הנורבגי והגיע מלא ביטחון לקרב על מקום בגמר טורניר הסבב מול נובאק דג'וקוביץ'. רובלב לא ציפה למה שרוד הכין לו והובס בתסכול רב שגרר גם דמעה של הרוסי בהפסקה במהלך המערכה השנייה.

המשחק עוד החל צמוד כששני השחקנים שמרו על ההגשות בארבעת המשחקונים הראשונים, אך במשחקון החמישי והשביעי רובלב נשבר בדרך ל-2:6 של רוד במערכה הראשונה. במצב של 0:3 לטובת הנורבגי במערכה השנייה, המדורג 6 בטורניר נראה דומע ושבור מנטלית, אבל הצליח להחזיר במשחקון ההגשה הרביעי של רוד ולצמק ל-5:4. זה לא הספיק מול משחק נהדר של רוד שניצח גם במערכה הזו ועלה לגמר ראשון אי פעם בטורניר סוף השנה של הסבב, שם יפגוש את נובאק דג'וקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully