וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ורשטאפן יזנק ראשון באבו דאבי, סרחיו פרס שני

שני הנהגים של רד בול יתחילו מקדימה את מרוץ סיום העונה של הפורמולה 1. מיד אחריהם יהיו לקלר, סיינס, המילטון וראסל. פטל, בפעם האחרונה בקריירה, מהמקום התשיעי

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

עונת הפורמולה 1 מתקרבת לקו הסיום כשהערב (שבת) נערך מקצה הדירוג לקראת המירוץ מחר באבו דאבי. מקס ורשטאפן, נהגה של רד בול, ניצח ויזנק ראשון במרוץ בו זכה באליפות הנהגים בדרמטיות בעונה שעברה, כשסרחיו פרס מקבוצתו יהיה יחד איתו בשורה הקדמית. שארל לקלר וקרלוס סיינס מפרארי במקומות ה-3 וה-4 בהתאמה, ומיד אחריהם לואיס המילטון וג'ורג' ראסל ממרצדס.

המרוץ האחרון לעונת 2022 יהיה האחרון בפורמולה 1 של סבסטיאן פטל שיפרוש בסיומו ויזנק מהמקום התשיעי לאחר שהעפיל ל-Q3. גם דניאל ריקרדו, נהגה של מקלארן, צפוי לא להמשיך בעונה הבאה עם סיום חוזהו בקבוצה וללא מקומות פנויים שנשארו בגריד, מלבד וויליאמס, אך שם אמור להתברג נהג צעיר מהפורמולה 2. אל השניים יצטרפו מיק שומאכר מהאס, שיזנק מהמקום ה-13 וניקולס לאטיפי מוויליאמס, שיזנק מקצה הגריד, ללא חוזים לעונה הבאה.

לאלוף העולם בפעם השנייה ברציפות זה יהיה פול פוזישן שמיני העונה, שני העונה רק לשארל לקלר שזינק מהמקום הראשון תשע פעמים. אליפות הנהגים והיצרנים הוכרעה עם זכיות של ורשטאפן ורד בול, אך הקרב על הסגנות להולנדי נותר פתוח בין פרס והנהג ממונאקו של פרארי, בעוד מרצדס תנסה להדיח את יצרנית המכוניות מאיטליה מהמקום השני באליפות היצרנים.

מקס ורשטאפן, נהג רד בול פורמולה 1. רויטרס
אלוף העולם יזנק ראשון. ורשטאפן/רויטרס

דירוג הנהגים:

1. מקס ורשטאפן - רד בול (429)
2. שארל לקלר - פרארי (290)
3. סרחיו פרס - רד בול (290)
4. ג'ורג' ראסל - מרצדס (265)
5. לואיס המילטון - מרצדס (240)
6. קרלוס סיינס - פרארי (234)

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully