וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת ליידנר: מרסלו עשוי לעזוב בינואר, אך מחליף אפשרי כבר סומן

אולימפיאקוס מאוכזבת מהברזילאי, אך לא מתכוונת לתת את מקומו לישראלי. ביוון דווח כי מגן נורבגי שסירב לקבוצה בקיץ שוקל כעת להגיע

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

חצי השנה הראשונה של דורון ליידנר באולימפיאקוס רחוקה מאוד ממה שהוא בוודאי דמיין לעצמו. אולי המגן שנרכש בשני מיליון יורו לא ציפה להיות שחקן הרכב מהרגע הראשון, אך הוא לבטח לא דמיין שייצא לפגרת המונדיאל עוד לפני שערך את הופעת הבכורה במועדון הפאר היווני.

זמן קצר לאחר שהוחתם ליידנר, האדומים - לבנים השלימו החתמה נוצצת על העמדה שלו וצירפו את מרסלו שעזב את ריאל מדריד, אך הברזילאי הוותיק רחוק מלהרשים. המגן השמאלי בן ה-34 שיחק עד כה 121 דקות בחמישה משחקים, וביוון טוענים שהוא עשוי לעזוב כבר בניואר. האכזבה ממנו, כך דווח ביוון, נובעת מהכושר הלקוי ומעודף המשקל שלו.

מרסלו הוזכר כמועמד למספר קבוצות, ביניהן בוטאפוגו ופלומיננזה ממולדתו, אלופת ה-MLS לוס אנג'לס F.C ובשיקטאש, אך בטורקיה בינתיים מכחישים שהנשרים מאיסטנבול לוטשים עיניים.

מרסלו אולימפיאקוס. רויטרס
לא משפיע. מרסלו/רויטרס

בכל אופן, את העמדה שיותיר אחריו מרסלו בהגנה צפוי למלא שחקן שיוחתם בינואר, לצערו של ליידנר. ב-"SDNA" היווני ציינו את שמו של פרדריק ביורקאן, מגן שמאלי נורבגי שהושאל הקיץ מהרטה ברלין לפיינורד. ביורקאן סירב בקיץ לאולימפיאקוס מכיוון שלא רצה לשחק בליגה היוונית, אבל אחרי שנה רעה בגרמניה וחצי עונה לא טובה בהולנד, הוא שוקל מחדש את האפשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully