וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתרגש מכל זימון לנבחרת, המקום של איש לא מובטח כאן"

19.11.2022 / 12:30

אחרי שכבש את שערו השני במדים הלאומיים, תאי בריבו מדבר על הפריצה: "השם שלי התחיל יותר להופיע אחרי השער מול אלבניה. בנבחרת הזו יש משהו מיוחד. יש לנו אופי, יודעים להתרומם גם כשחוזרים נגדנו". ומה שיפר באוסטריה?

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

מונס דאבור פרש, ערן זהבי הקפיא את עצמו, שון וייסמן היה פצוע ובזימון הנוכחי ביקש להשתחרר מסיבות אישיות. אז תאי בריבו כאן והוא לוקח את ההזדמנויות בשתי רגליו. מול אלבניה בליגת האומות לפני כחודשיים כבש שער חשוב שהכריע את המשחק ושלשום (חמישי) מול זמביה היה הראשון למצוא את הרשת ברביעייה שכבשה נבחרת ישראל.

החלוץ בן ה-24 של וולפסברגר הוא כרגע האיש של אלון חזן בהתקפת הנבחרת ונראה שאוסטריה לא תהיה התחנה האחרונה שלו. אתמול בריבו, כמו יתר שחקני הנבחרת, נהנה מיום פחות לחוץ. המשפחות הגיעו לביקור במלון דן אכדיה ובערב עשו כולם קידוש שהועבר על ידי אלי דסה. היום הם כבר יתאמנו פעם נוספת לקראת המשחק מחר קפריסין.

שחקן נבחרת ישראל איתמר שבירו חוגג עם תאי בריבו. ברני ארדוב
שני שערים בנבחרת. בריבו חוגג עם שבירו/ברני ארדוב

"אני שמח שיש לנבחרת הזו אופי", אמר בריבו אחרי שהנבחרת ידעה לחזור משוויון זמני מול זמביה ולנצח 2:4. "פתחנו טוב את המשחק מול זמביה אבל ספגנו שני שערים שאנחנו לא צריכים לקבל. אני שמח שאנחנו יודעים לחזור ולהתרומם גם אחרי שמשווים מולנו".

הפכת להיות החלוץ הראשון של הנבחרת.

"אני לא מסתכל על זה ככה. אני מתרגש כל פעם מחדש כשאני מקבל זימון לנבחרת. המקום של איש לא מובטח כאן. יש תחרות מאוד קשה על מקום בסגל ובטח על ההרכב ועל דקות. אני מקווה לקבל זימון גם בחודש מרץ כשיתחיל קמפיין מוקדמות היורו".

אתה עושה מספרים מאוד מרשימים באוסטריה העונה ועדיין לא זוכה להכרה שאתה בטח מצפה לקבל.

"המספרים שלי יפים ללא ספק ואני רוצה להמשיך ככה. אני מרגיש שאחרי הגול שכבשתי מול אלבניה, השם שלי התחיל יותר להופיע. אני מקווה שהשם שלי ימשיך להופיע במקומות הנכונים בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תאי בריבו שחקן נבחרת ישראל חוגג שער. ברני ארדוב
רגע הפריצה? בריבו חוגג מול אלבניה/ברני ארדוב

אתה חלוץ יותר טוב ממה שהיית כשעזבת את ישראל?

"חד משמעית כן".

מה שיפרת?

"כשאתה משחק באירופה עם שחקנים שממשיכים אחרי זה לליגה גרמנית או ספרדית, אתה משתפר. אני מרגיש שהשתפרתי בפיזיות, במהירות, במהירות המחשבתית. גם אם יש בליגה שלנו בארץ קבוצות מעולות כמו מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, עדיין מה שיש יותר באירופה זה קצב".

הגול שכבשת מול זמביה היה ממהלך קבוצתי נהדר. זה סימן ההיכר של הנבחרת החדשה? יותר קבוצתיות?

"היה באמת מהלך יפה. אני חושב שיש משהו מיוחד בנבחרת הזו. גם כשספגנו את השוויון ידענו לנצח גם את זמביה וגם את אלבניה. יש משהו שונה וביחד בנבחרת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully