וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד את זה: צפו ביאניס מעיף סולם ומתווכח אחרי ההפסד לסיקסרס

הכוכב התרגז על עובד האולם בפילדלפיה שרצה להנמיך את הסל. הארל סירב להחזיר לו את הכדור: "פה זה לא פא**נג מילווקי". שיקגו במשבר? לאבין סופסל בדקות האחרונות, וביקר את החלטת המאמן

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

מבחינת התנהגות ומזג חם, יאניס אנטטוקומפו אינו ידוע כאחד הכוכבים הנפיצים ב-NBA, אבל הלילה (בין שישי לשבת), הוא איבד את זה. כוכב מילווקי באקס סבל מערב גרוע של 4 מ-15 מקו העונשין בהפסד החוץ של מילווקי לפילדלפיה, ולאחר המשחק סיפק רגע שהתפשט ברשתות החברתיות כאש בשדה קוצים.

היווני רצה להתאמן על הקליעה מקו העונשין בעקבות האחוזים הנמוכים בהפסד לסיקסרס, אך כפי שניתן לראות במקביל, עובד באולם ניגש עם סולם כדי להנמיך את הסל. יאניס העצבני הזיז את הסולם, ולאחר שניגש לקו העונשין, העובד התעקש והחזיר את הסולם אל מתחת לסל. בשלב זה איבד יאניס את שלוותו, ניגש להתווכח עם העובד והשליך בחוזקה הצידה את הסולם.

בהמשך התברר שהאירוע התחיל עוד הרבה קודם. לאחר אחת מזריקות העונשין של היווני, שחקן הסיקסרס מונטרז הארל לקח ריבאונד וסירב להחזיר לאנטטוקומפו את הכדור, מה שהוביל לדין ודברים בין הצדדים. לפי עדים במקום, הסנטר קרא לעבר הכוכב: "פה זה לא פא**נג מילווקי, עוף מכאן".

יאניס משליך את הסולם

מונטרז הארל מתערב

למעלה משעה אחרי האירוע, אנטטוקומפו הסביר את השתלשלות האירועים ועל ההתנהגות של הארל: "על ההתערבות של הארל הוסיף הכוכב: "אני מכבד כל שחקן. הצעתי לו שיבוא לזרוק ביחד איתי, ואמרו לי שלא - שאני צריך לעזוב את המגרש. הוא לקח ממני את הכדור והייתי מאוד מופתע, זה הרגיש מאוד לא מקצועי. לעולם לא אקח את הכדור לשחקן כשהוא עובד".

עם ירידתו לחדר ההלבשה, היווני קיבל שני כדורים נוספים ושב לפרקט. בשלב זה צוות האולם כבר היה שם עם סולם ולאחר מכן התרחש האירוע המתועד. "ביקשתי מהם לתת לי לזרוק עוד פעמיים מהעונשין, והם סירבו פעם אחר פעם". בשלב זה יאניס כאמור השליך הצידה את הסולם, השלים את אימון הזריקות ופינה את הפרקט: "אנשים יסתכלו על דברים בדרך שהם רוצים. האם דחפתי את הסולם עד הסוף? ממש לא. ניסיתי להזיז אותו והוא נפל. לא יודע אם אני צריך להתנצל כי אני לא מרגיש שעשיתי משהו לא בסדר, הסולם פשוט נפל. זו זכותי לעבוד על הזריקה אחרי ערב רע מהעונשין, כל אחד במצב שלי היה עושה את זה, ומי שלא - כנראה שלא אכפת לו מעצמו".

כוכב נוסף שחווה לילה מתסכל הוא זאק לאבין. שחקנה של שיקגו קלע 4 נקודות בלבד ב-1 מ-14 מהשדה, סופסל בארבע הדקות האחרונות וראה את קבוצתו שיקגו מפסידה בבית 108:107 לאורלנדו. לאחר המשחק, הגארד ביקר את החלטת המאמן בילי דונובן ואמר: "אני צריך לעשות בעבודה יותר בתחילת משחקים, אבל אתה שם שחקן כמוני על המגרש בדקות האחרונות. האם אני חי עם ההחלטה של המאמן? כן. האם אני אוהב אותה? לא. פשוט תשאלו אותו מה גרם לו לעשות את זה. ברור שלא הייתי במשחק טוב, אבל זה קשה לעיכול".

המאמן דונובן הסביר את הליך קבלת ההחלטות ואמר: "האחריות שלי במקרים האלה היא לקבל את ההחלטות הכי טובות לקבוצה, וזה מה שחשבתי שנכון לעשות. אני לא מסתכל על זה כיותר מהחלטה של משחק אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully