וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה ממשיכים להשתלח ברונאלדו, שחקן יונייטד הגן: "מבין אותו"

אלאנגה התייחס לציטוטי הכוכב על הדור החדש "קל יותר לאבד ריכוז". ב"סקיי" ביקרו: "לא מתאים את עצמו למציאות"

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

הריאיון שהעניק כריסטיאנו רונאלדו לפירס מורגן ממשיך לעורר הדים ברחבי עולם הכדורגל. אחרי שדווח אתמול (שישי) כי מנצ'סטר יונייטד מנסה לבטל את החוזה של הכוכב, באנגליה ממשיכים לבקר ולהשתלח באחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים.

בטור שפורסם ב"סקיי", העיתונאי אדם בייט התייחס לציטוט של רונאלדו, לפיו הוא "לא שחקן שנכנס לשלוש דקות". "הוא אמר את זה בגאווה. מעריציו יגידו שזה יעיד על המנטליות שלו, אבל פשוט מדובר בחוסר היכולת שלו להתאים את עצמו למציאות החדשה", טען בייט, "אומרים על שחקנים שהם הראשונים שיודעים מתי נגמר הזמן שלהם. ברוב שלביו בקריירה, רונאלדו לא היה כמו שאר השחקנים, אך זה המקרה גם עכשיו. המנטליות שהובילה אותו לטופ היא זו שהופכת את הדעיכה להרבה יותר מכוערת ממה שהייתה אמורה להיות".

שחקני מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו, אנתוני אלאנגה. James Gill - Danehouse, GettyImages
"השראה עבורי". אלאנגה עם רונאלדו/GettyImages, James Gill - Danehouse

במהלך הריאיון רונאלדו העביר ביקורת גם על הדור הצעיר של הכדורגלנים, אך באופן מפתיע, אחד מאותם צעירים במנצ'סטר יונייטד יצא להגנתו. אנתוני אלאנגה השבדי התראיין במולדתו והודה: "אנחנו דור חדש, יש הרבה יותר טלפונים וטכנולוגיות. קל יותר ליפול להסחות דעת ולאבד ריכוז. השחקנים ביונייטד מקשיבים, אבל אני מבין את מה שהוא אומר".

אלאנגה סיפר המשמעות של רונאלדו עבורו: "הוא עזר לי המון לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו. הוא מהווה השראה, לא רק לי, אלא לכל הצעירים ביונייטד. לפעמים זה רק אני והוא בחדר הכושר. כשאני נמצא איתו, רואים שהוא לא השתנה, הוא עדיין כריסטיאנו רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully