וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובלב ניצח את ציציפאס בגמר הסבב, דג'וקוביץ' גבר על מדבדב

עודכן לאחרונה: 19.11.2022 / 0:11

הרוסי חזר מפיגור מערכה כדי להדיח את היווני והעפיל לחצי הגמר, שם הוא יפגוש את קספר רוד. הסרבי סיים את שלב הבתים עם מאזן מושלם

תקציר טניס מטורניר גמר הסבב: נובאק דג'וקוביץ' - דניל מדבדב 3:6, 7:6, 6:7/ספורט1

אחרי ההדחה המוקדמת של דניל מדבדב, אנדריי רובלב הנציג השני של רוסיה בטורניר גמר הסבב עלה הלילה (שישי) לחצי הגמר אחרי ניצחון מכריע 6:3, 3:6, 2:6 מול סטפנוס ציציפאס היווני. שני הטניסאים הגיעו למשחק הזה בידיעה שהמנצח עולה לחצי הגמר למפגש מול קספר רוד ופתיחת המשחק הייתה שייכת דווקא ליווני.

ציציפאס, שעבד קשה מול מדבדב במשחק הקודם שלו והדיח את הרוסי השני, שבר ל-1:3 בסט הראשון וניצח 3:6. אלא שרובלב לא ויתר ושבר בדיוק ברגע המכריע ל-3:5 בסט השני. במערכה השלישית היווני קרס מנטאלית ורובלב השיג שתי שבירות בדרך לניצחון במשחק כולו. כאמור, רובלב יפגוש את קספר רוד בחצי הגמר והמנצח במשחק הזה יפגוש את טיילור פריץ או נובאק דג'וקוביץ' בגמר הגדול.

אנדריי רובלב חוגג. רויטרס
עלה לחצי הגמר. רובלב/רויטרס

דג'וקוביץ' עלה עם מאזן מושלם

נובאק דג'וקוביץ' ניצח מוקדם יותר (שישי) את דניל מדבדב 3:6, 7:6 (5), 6:7 (2) בסיבוב האחרון בטורניר גמר הסבב בטניס, שמתקיים בטורינו. הסרבי שהתייצב לטורניר כשהוא מדורג במקום השביעי בעולם, סיים את השלב המוקדם עם מאזן מושלם 0:3, אחרי שניצח לפני כן את סטפנוס ציציפאס ואנדריי רובלב.

דג'וקוביץ' בן ה-35 נראה תשוש אחרי שהפסיד את הסט השני בשובר שוויון והמומנטום היה בצד של מדבדב. הרוסי הגיש לניצחון במשחק כשהוא ביתרון 4:5 במערכה השלישית, אבל נולה שבר, חזר לעניינים וניצח בשובר השוויון המכריע.

הסרבי נמצא במירוץ לזכייה שישית בטורניר גמר הסבב, אחרי שעשה זאת לראשונה ב-2008 ולאחר מכן ארבע פעמים רצופות בשנים 2012-2015. יש לציין שהוא ניצחה בכל חמשת משחקי הגמר אליהם העפיל (ב-2014 רוג'ר פדרר פרש).

אבל לפני שהסרבי יחשוב על זכייה, עליו לעבור מחר בחצי הגמר את טיילור פריץ האמריקאי, שבבית המקביל ניצח שני משחקים (רפאל נדאל ופליקס אוז'ה עליאסים) והפסיד אחד (קספר רוד). בחצי הגמר השני רוד ישחק נגד רובלב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
היריב הבא: טיילור פריץ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully