וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובה רק בבית? מכבי תל אביב מקווה ש"כל החלקים יתחברו" בבלגרד

18.11.2022 / 8:45

הצהובים נואשים לניצחון חוץ ראשון ביורוליג, ואופטימיים לקראת המשחק נגד פרטיזן ב-21:30. בקבוצה סימנו את המפתחות, ומקווים שהמסע הארוך לסרביה לא ישפיע

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

חודש וחצי עבר מאז פתיחת עונת היורוליג, ומכבי תל אביב עדיין מחפשת ניצחון חוץ. היא מקווה להשיג אותו הערב (שישי, 21:30) נגד פרטיזן בלגרד. הצהובים שהפסידו את שני משחקי החוץ הראשונים שלהם העונה, מדורגים במקום השמיני בטבלה אחרי משחקי אמש עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, בעוד הסרבים במקום ה-11 עם שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים.

מכבי הגיעה אמש בשעות הלילה המוקדמות לבלגרד אחרי שהמסע שלהם התארך בעקבות פקקים בדרך לנמל התעופה בן גוריון. העובדה כי לצהובים מחכה מטוס משלהם למשחקי החוץ מקלה על איחורים מסוג זה. אל הקבוצה הצטרפו כ-50 אוהדים.

במכבי אופטימיים בנוגע לאפשרות שיצליחו לרשום ניצחון חוץ ראשון ולשבור, אך יודעים שכדי לעשות זאת עליהם להציג יכולת טובה בהרבה ממה שהציגו בביקורי החוץ האחרונים שלהם באיסטנבול ובויטוריה. המטרה של מכבי היא לשלוט בקצב, לאבד כמה שפחות כדורים ולשלוט בריבאונד ההגנה.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. רועי כפיר, אתר רשמי
הפעם זה ייראה אחרת? לורנזו בראון וג'וש ניבו נגד באסקוניה/אתר רשמי, רועי כפיר

"חשוב מאוד לחזור למסלול הניצחונות. עבדנו על כמה דברים השבוע וכל החלקים יתחברו למקום הנכון בסופו של דבר", אמר לורנזו בראון לקראת המשחק.

ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "היו לנו כמה אימונים טובים. מחכה לנו אתגר קשה ואנחנו מצפים לזה. פרטיזן קבוצה התקפית טובה שעושה עבודה טובה יותר בהגנה במגרש הביתי שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully