וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בוקסנבוים ודראפיץ' באי ודאות: "יצטרכו לתמרן בתוך הסיטואציה"

18.11.2022 / 8:05

בהפועל תל אביב מעריכים שההסכם עם האמריקאים ייחתם עד תחילת השבוע הבא. בינתיים עובדי המועדון חוששים לעתידם: "סיטואציה לא נעימה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

לאחר ששרון ניסנוב חתם אתמול (חמישי) על ייפוי הכח לעורך הדין רועי רוזן, הוסר עוד מכשול בדרך לסגירת העסקה הפוטנציאלית של רכישת הפועל תל אביב על ידי המשקיעים האמריקאים. הצדדים המשיכו אתמול לדון במספר סעיפים בהסכם על מנת להגיע לחתימת העסקה עד לתחילת השבוע הבא. גורמים במועדון הבהירו: "אחרי השיחות אתמול נותרו סעיפים שאמורים להיסגר במהרה והעסקה תיחתם. לאחר מכן תחל בדיקת הנאותות, ככל הנראה כבר בשבוע הבא".

העסקה המתגבשת לא מוסיפה שקט לעובדי המועדון, שמנסים לדלות פרטים על המשקיעים וחלקם גם חוששים לפרנסתם אם זכויות הניהול יעברו לאמריקאים. אחד מבעלי הקבוצה הבהיר אתמול: "החששות של כל אחד לגיטימיים, זאת לא סיטואציה נעימה עבורם, אבל כולם יצטרכו להמתין".

כבר עכשיו ברור שאם העסקה תצא לפועל, מעבר למנכ"ל לירן מוכתר ירצו האמריקאים לצרף גורם ניהולי בכיר שיוביל את נושא המיתוג, השיווק וההתפתחות של המועדון. בצד המקצועי, כל עוד ניק האמונד מנהל את העניינים המקצועיים עבור החברה, הוא יצטרך להחליט אם בישראל יעבוד נציג מטעמו או שמא יהיה זה עומר בוקסנבוים שימשיך בתפקיד המנהל המקצועי. בשלב זה כולם נמצאים בסימן שאלה, משום שהחברה שתיכנס לעניינים רק בחודש יוני לא תבהיר כרגע לאף עובד או איש מקצוע שהוא לא ממשיך, ותרצה להשתמש בשירותיו גם בחודשים הראשונים לחפיפה.

עומר בוקסנבוים מנהל מקצועי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
ייבחן תחת זכוכית מגדלת בתקופה הקרובה? עומר בוקסנבוים/אודי ציטיאט

אם העסקה תיחתם, זה ישנה את התמונה גם מבחינתו של סלובודן דראפיץ'. מבחינת עומר בוקסנבוים והאחים ניסנוב, על אף היכולת הלא טובה, הם היו מרוצים מדראפיץ' ומדרך העבודה שלו ורצו לתת לו את הקרדיט גם לעונה הבאה, אפילו אם הקבוצה תסיים בפלייאוף התחתון. כעת כל הקלפים יתערבבו מחדש ובסוף העונה לאמריקאים יהיה סיי משלהם בכל הנוגע לעמדת המאמן.

לגבי חלון ההעברות בינואר, הוא יהיה בשליטת האחים ניסנוב שייתנו את המושכות לעומר בוקסנבוים וסלובודן דראפיץ'. עד לפתיחת החלון בינואר אמורה להסתיים כבר בדיקת הנאותות, ואז יידעו השניים אם העסקה תושלם. אם תהיה עסקה, הם לא יעשו אף צעד ללא התייעצות עם האמונד והאמריקאים, גם ברמה המקצועית וגם הכלכלית.

גורם במועדון סיכם אתמול את הכל ואמר: "יהיו חודשים לא פשוטים. אם תהיה עסקה, אז עד יוני יהיה את מה שהבעלים הנוכחיים רוצים ומנגד אף אחד לא ירצה לרשום לעצמו נקודות שליליות שירגיזו את האמריקאים, כולם יצטרכו לדעת לתמרן בתוך הסיטואציה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully