וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסנוב חתם על ייפוי כח, מכירת הפועל תל אביב עדיין לא נחתמה

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 19:37

הבעלים האחרון חתם על ייפוי כח לעו"ד רועי רוזן, נותרו מספר סעיפים לתקן לפני חתימה על עיסקה. השאלה הגדולה תהיה בקשר לתקציב הרכש: מה תהיה המשמעות מבחינת שחרור שחקנים, והאם בן שהר סוף סוף יצטרף לאדומים?

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

שרון ניסנוב, הבעלים היחיד של הפועל תל אביב שעדיין לא חתם על הסכם המסגרת, עשה זאת הבוקר (חמישי) במשרדו של עו"ד רועי רוזן כשהעניק לו ייפוי כח לנסות ולסכם בשם בעלי המועדון עם קבוצת הרוכשים האמריקאית. יחד עם זאת, ההסכם והעיסקה עדיין לא נסגרו, ישנם מספר סעיפים פתוחים ושינויים שיצטרכו להתבצע בהסכם על מנת לברך על המוגמר.

אחרי שתיחתם העסקה יחלו חברי קבוצת הרכישה האמריקאית בבדיקת נאותות, שלפי ההערכות תדרוש בין 30 ל-60 יום. במקרה שהכל יילך כשורה, יעבירו האמריקאים כסף עם סיום בדיקות הנאותות, סכום ההשקעה שלהם בעונה הבאה - כשני מיליון דולר - ויקבלו את זכויות הניהול החל מחודש יוני.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. דני מרון
כיצד ייראה חלון ההעברות של הפועל תל אביב בינואר?/דני מרון

עד אז, המושכות יהיו בידיים של ההנהלה הנוכחית, כולל חלון ההעברות של חודש ינואר. הנקודה הזאת קצת בעייתית, היות ולשלושה מארבעת הבעלים אין אמון ברוכשים האמריקאים והם חתמו על ההסכם מתוך לחץ ורצון לסיים את חלקם. עם זאת, בועז תושב, יחד עם המנכ"ל לירן מוכתר אליו העביר את זכויות החתימה, אמורים להיות אלה שיפקחו על כך שהמספרים של המועדון לא יקבלו תפנית משמעותית עד יוני, אם וכאשר.

אגב, שני מיליון הדולרים שישקיעו האמריקאים בעונה הבאה מחולקים בצורה בריאה. בהתאם לפלטפורמות לפיהן עבדה קבוצת הרכישה גם בפלימות' האנגלית, רק 30% מסכום ההשקעה מכוון לשכר שחקנים ואילו השאר מיועד להתפתחות כללית של המועדון, השקעה בציוד, צוות מקצועי רחב יותר והיבטים נוספים, שיתופי פעולה וכל דבר אשר מעלה את ערך הנכס. ברמת השחקנים ישנה עדיפות להתמקד בצעירים מוכשרים שיוכלו להימכר בעתיד, ומבחינה מקצועית הסתכלות על הקבוצה כקבוצת השבחה עד אשר תימכר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עומר בוקסנבוים מנהל מקצועי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
ימתין לעדכונים בנוגע לתקציב. בוקסנבוים/אודי ציטיאט

אחת השאלות הגדולות היא כיצד תשפיע חתימת ההסכם על התכנית לחזק את הקבוצה בינואר. נכון לאתמול, הבעלים טענו שוב כי התקציב לא יגדל וכל שחקן שיצטרף יוכל לעשות זאת רק על חשבון כסף שיתפנה משחרור שחקנים. האדומים רוצים לשחרר לפחות שלושה, בין היתר הזרים פאבלו גונסאלס וגודפריד רומראטו יחד עם ישראלי בכיר אחד לפחות, כדי לחסוך מיליון שקל.

במקביל, בשיחות העבודה של עומר בוקסנבוים, סלובודאן דראפיץ' ומיכאל זנדברג מדברים כל הזמן על הצורך בצירוף שחקן שיכול לספק מספרים בחלק הקדמי, והשם של בן שהר עולה שוב. שהר עשה מאמצים גדולים להצטרף לאדומים לפני תום החלון, אך בכסף שהוקצב העדיפו במועדון לצרף את דוד קלטינס.

אם זה היה תלוי בבוקסנבוים ובדראפיץ', הם רק חיכו לינואר כדי לעשות מיני-מהפכה, לשחרר ארבעה-חמישה שחקנים ולצרף כמות דומה, אך כעת כולם יצטרכו להמתין ולראות מה תהיה ההשפעה של ההסכם על תכנית הרכש לינואר וכמה כסף באמת יוקצב לשינויים בסגל.

בנושא אחר, ניר כנען מונה היום לסמנכ"ל השיווק והמכירות של הפועל תל אביב. כנען, 43, שימש עד לאחרונה כסמנכ"ל הסחר של ישראל בידור. בעבר שימש כסמנכ"ל סחר ופיתוח עסקי בבית"ר ירושלים, מנהל מחלקת הדיגיטל של גלובס ושל קבוצת RGE.

"אני שמח וגאה להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל תל אביב", אמר לאחר מינויו, "אני מאמין בעוצמתו של המועדון, בקהל וביכולת להגיע לשיאים חדשים בגיוס ספונסרים, שיתופי פעולה, ייעול וחיזוק המדיה והקשר עם האוהדים. יש כאן אווירה נהדרת והאנשים הכי טובים בתחום. המועדון נמצא בדרך הנכונה. שיהיה לכולם בהצלחה".

מנכ"ל המועדון, לירן מוכתר: "אני שמח שניר מצטרף למשפחת הפועל תל אביב. כחלק מהרצון לחזק את המותג, יש צורך באנשי מקצוע מהשורה הראשונה - ולניר יש את הכישורים, הניסיון והיכולת לעמוד במטרות שהוצבו בפניו. צירופו יעזור למועדון להאיץ את ערוצי הצמיחה בפן העסקי והשיווקי. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully