וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת קיבלו פלאשבק לאלבניה, אך התעודדו: "ניצחון של ווינרים"

18.11.2022 / 6:15

איבוד היתרון ב-2:4 על זמביה החזיר את אנשי הנבחרת למשחק לפני חודשיים, אבל הניצחון הוכיח: "צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה". נאתכו נראה מתוסכל

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

להרבה מאוד אנשים בנבחרת ישראל הרגיש המשחק אמש (חמישי) מול זמביה, כמו המשחק מול אלבניה בליגת האומות. גם לפני חודשיים בבלומפילד הנבחרת ידעה לעלות ליתרון, אבל ספגה שער שוויון ורק בזכות שער של תאי בריבו בתוספת הזמן, ניצחה 1:2. גם אמש מול זמביה המשחק כבר היה ברגליים של שחקני נבחרת ישראל שהובילו 0:2 בבטחה במחצית הראשונה, אבל אחרי ההפסקה נכנעו לרפיון שלהם והגיעו כבר לשוויון 2:2, לפני שהצליחו לנצח בדקות האחרונות 2:4.

"לא בכל משחק נוכל לעמוד בתסריט הזה של מה שעברנו מול זמביה ומול אלבניה", אמרו אמש בנבחרת. "אם אנחנו מובילים, בעיקר אצלנו בבית ובטח ביתרון של שני שערים, אנחנו חייבים לדעת לשמור על זה ולא להגיע למצב בו אנחנו בשוויון ועוד רגע אפילו מפסידים. המשחקים מול אלבניה וזמביה נתנו לנו חומר למחשבה לקראת קוסובו".

אבל היו גם כאלה בנבחרת שהיו פחות מחמירים. "ניצחנו 2:4 נבחרת אפריקאית טובה עם שחקנים שמשחקים בליגות הכי טובות באירופה, אז למה צריך לחפש את השלילי?", אמרו גורמים בנבחרת. "ארבעה שחקנים כבשו שערים, כל החלוצים מצאו את השער, ידענו לחזור ולנצח אחרי שוויון כמו ווינרים אמיתיים, אז למה לחפש מה לא טוב במקום לראות את חצי הכוס המלאה?".

שחקן נבחרת ישראל איתמר שבירו חוגג עם תאי בריבו. ברני ארדוב
ארבעה כובשים שונים, ניצחון של ווינרים מול יריבה טובה, "אז למה לחפש מה לא טוב?"/ברני ארדוב

מי שעזב אמש את האיצטדיון כשהוא במצב רוח שפוף הוא ביברס נאתכו. קפטן הנבחרת התחמם במשך דקות רבות במחצית השנייה כדי להיכנס כחילוף, אבל אלון חזן בחר שחקנים אחרים ובחילוף האחרון העדיף את איתמר שבירו על פני הקשר הוותיק, במהלך שמאוד השתלם לנבחרת אחרי שחלוץ קרית שמונה כבש את שער הבכורה שלו במדי הנבחרת.

נאתכו היה הראשון שיצא מחדר ההלבשה אחרי המקלחת ועלה לשבת באוטובוס בשקט עד שיתר השחקנים של הנבחרת הצטרפו והאוטובוס יצא לכיוון בית המלון בהרצליה בו תשהה הנבחרת עד המשחק מול קפריסין מחרתיים. בנבחרת העדיפו להתמקד במי ששיחק ובניצחון ולא רצו להכביר במלים על מי שלא שיחק. אלון חזן נשאל על נאתכו במסיבת העיתונאים ואמר: "היו לי אילוצים בחילופים כי היה צריך לתת מנוחה לויטור וגולדברג. מעבר לזה כאשר כבר היינו בשוויון 2:2 רציתי להכניס שחקני הכרעה התקפיים על מנת לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל. דני מרון
פגוע? נאתכו/דני מרון

חזן יצטרך לבחור למשחק מול קפריסין את ה-11 הנכונים לאור כל הפרמטרים הניצבים בפניו. מיגל ויטור שוחרר כבר אמש לחופשה בפורטוגל ולא מן הנמנע שדור פרץ ורז שלמה שסיימו את המשחק כצמד הבלמים יפתחו כך מול קפריסין. בשער יעלה הפעם דניאל פרץ אחרי שבנבחרת היו מרוצים מההופעה של עמרי גלזר. "הלוואי שלקראת כל משחק בנבחרת תהיה לנו בעיה חיובית בין שחקן טוב כזה לשחקן טוב אחר", אמר חזן על סוגיית השוערים.

עמרי גלזר אמר בתום המשחק: "אני לוקח מהערב הזה את המחצית הראשונה בה ייצרנו הרבה מצבים. במחצית השנייה חזרנו ליתרון אחרי השוויון ולכן אני לוקח את האופי שלנו. הירידה שהייתה לנו במחצית השנייה לא צריכה לקרות. לא היינו צריכים לספוג את שני השערים האלה".

על התחרות בשער אמר גלזר: "התחרות מרימה את הרמה. מבחינתי אני רוצה תמיד לשחק גם בהפועל באר שבע וגם בנבחרת. אני מאחל לדניאל בהצלחה. ההצלחה של הנבחרת היא מעל הכל".

נבחרת זמביה מבקרת בבית החולים. תומר נויברג,
ביקור מרגש. הזמבים בבית החולים/תומר נויברג

נבחרת זמביה פגשה הבוקר (ו') במלון בהרצליה, ילדים חולי לב מזמביה שנמצאים כעת בישראל לטיפול רפואי מציל חיים. הילדים מגילאים שונים הגיעו לישראל מזמביה לפני שבוע על מנת לעבור ניתוח לב מציל חיים בבית החולים וולפסון במסגרת פעילותה של עמותת "הצל ליבו של ילד ויחזרו לזמביה לאחר שמצבם ישתפר.

בנוסף פגשו השחקנים מהנבחרת האפריקאית גם את שגרירת ישראל בזמביה עפרה פרחי ואת הצוות הרפואי שהגיע לישראל מזמביה על מנת לעבור הכשרה בתחומים שונים של לב ילדים כדי לטפל בילדים בזמביה באופן עצמאי בבתי החולים במדינה.

השחקנים התרגשו מאד מקבלת הפנים והחמה עם הילדים, הרבה חיוכים וחיבוקים היו שם, השחקנים עברו בין הילדים, דיברו איתם, וחתמו להם על חולצות וכדורים והדגישו במהלך המפגש כי הם שמחים להגיע לישראל, ונתנו תשומת לב מרגשת וגדולה לילדים ולפעילות העמותה. 

עמותת "הצל ליבו של ילד" הביאה לארץ אלפי ילדים מכל העולם, בדגש על ילדים ממדינות עולם שלישי ומדינות שאין להם יחסים דיפלומטיים עם ישראל, לניתוחי לב מצילי חיים. במהלך השנים, הגיעו לישראל למעלה מ-6,000 ילדים מ 65 מדינות שונות ברחבי העולם וממדינות השוכנות בסמוך לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully