וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "שמח שגם עם העייפות נראינו טוב". מיגל ויטור שוחרר מהסגל

17.11.2022 / 22:50

נבחרת ישראל מסכמת את ה-2:4 על זמביה, המאמן: "רוצים לעשות את הדברים בצורה יותר קבוצתית". הבלם ייעדר מול קפריסין, דסה: "היה חשוב לתת דקות לשחקנים נוספים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

נבחרת ישראל ניצחה הערב (חמישי) 2:4 את זמביה כחלק ממשחקי הכנה שלה למוקדמות יורו 2024. שחקניו של אלון חזן עלו ליתרון כפול במחצית, איבדו אותו בחצי השני, אך הצליחו בדקות הסיום עם שערי עצמי ושער בכורה של איתמר שבירו להבטיח את הניצחון על הנבחרת האפריקאית.

לאחר המשחק נודע כי מיגל ויטור שוחרר מהסגל, ולא ייקח חלק במשחק ההכנה נגד קפריסין בראשון הקרוב (18:30). בנבחרת סוכם איתו מראש שהוא ישחק במשחק אחד, וכבר מהאצטדיון הוא יצא בבגדים אזרחיים לשדה התעופה משם ימריא לחופשה בפורטוגל.

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה? חזן/ברני ארדוב

המאמן אלון חזן סיכם: "זה משחק הכנה ולשם הדברים האלה המשחקים האלה מתקיימים - לראות מה צריך לשפר, מה לעשות טוב יותר. היו לנו דקות פחות טובות, ידענו שצריך לשנות מספר שחקנים בהגנה בדקות האלה. שמח שהצעירים, המחליפים, והשחקנים האחרים גם כשהם עייפים ידעו להיראות טוב. לוקחים מהמשחק הזה את הדברים הטובים, נקווה לעשות את זה במשחקים הבאים".

"אני בחיים לא אגיד לשחקנים מתי לכדרר ומתי לא. אנחנו רוצים לעשות את הדברים בצורה יותר קבוצתית. אנחנו נראה לשחקנים מאוחר יותר את הדברים שעשינו טוב יותר ורע יותר. השחקנים עשו הכל כדי להשקיע את כל כולם במשחק. היו רגעים של עייפות של שחקנים כאלה וזה בסדר גמור".

על משחקי אימון ומאני טיים: "אנחנו לא נבחרת כזאת, אנחנו נבחרת שרוצה להשתפר בכל משחק. יש משחקים שנעשה את זה יותר ויש כאלה שפחות כמו מול מלטה"

על הרוטציה: "ידענו מראש שנצטרך לעשות חילופים. גם מול קפריסין זה יהיה. ניתן לשחקנים להתאושש טוב".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אוסקר גלוך, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
כמעט כבש בבכורה. גלוך/ברני ארדוב

אוסקר גלוך, שעלה להופעת בכורה בנבחרת הבוגרת וכמעט כבש שתי דקות לאחר מכן, סיכם: "מרגש לערוך הופעת בכורה, זה חלום של כל אחד. אם הבעיטה הייתה נכנסת זה היה חלום. התרגשתי כשהמאמן קרא לי, נתתי הופעה טובה ורוצה להמשיך ככה. לשחק כדורגל זה משהו שאני אוהב, אמשיך לעשות את זה ומקווה לתת הופעה טובה גם מול קפריסין".

על התחרות בסגל: "כל שחקן מחכה לזה, להיות הכי טוב שאפשר. כל פעם מחדש צריך לעמוד בציפיות".

על כך שמצופה ממנו להוביל את הנבחרת בשנים הבאות: "אני לא מודע לזה שאוביל את הנבחרת, אם זה יקרה אני אשמח מאוד".

שחקן נבחרת ישראל איתמר שבירו חוגג עם תאי בריבו. ברני ארדוב
חייכו בסיום. שבירו ובריבו/ברני ארדוב

אלי דסה הוסיף: "היה חשוב לתת דקות לשחקנים נוספים ולהראות כדורגל טוב, למרות שיש גם דברים לשפר. זה מעולה, בשביל זה המשחקים האלה חשובים. יצרנו המון מצבים והגיע לנו לנצח. אם היינו ממשיכים ללחוץ על הגז היינו מסיימים את המשחק הרבה יותר מוקדם ולא מגיעים עד הדקות האחרונות, אבל המשחקים האלה נועדו כדי לבנות את הדברים הקטנים. יש לזמביה שחקנים איכותיים בליגות בכירות, משחקי הידידות האלה צריכות להיות נגד יריבות חזקות כי זה יכול לעזור לנו להבין איפה אנחנו צריכים להשתפר. שאפו גדול מגיע לקהל שדחף אותנו, זה לא ברור מאליו".

תאי בריבו, שכבש את השער הראשון במשחק, סיכם ואמר: "יש פה תחרות מאוד קשה, יש המון חלוצים ולא צריך אפילו להזכיר שמות. זו זכות להיות פה, חלום ילדות, וצריך להמשיך ככה. אני מקווה שננצח גם את קפריסין ונמשיך במומנטום".

איתמר שבירו הוסיף: "האמת שאני ותאי אמרנו לפני המשחק ששנינו נבקיע, כל הזמן דיברנו על זה. אני הכי שמח בשביל תאי בעולם, מגיע לו, והלוואי שנמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully