וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום קלוז': ירושלים תארח את אליפות אירופה לאתלטיקה עד גיל 20

בירת ישראל נבחרה, לאחר קשיים ארגוניים של הרומנים, ותארח אליפות שנייה ברציפות (7-10 באוגוסט, 2023), לאחר אליפות אירופה עד גיל 18

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

ירושלים תארח את אליפות אירופה לאתלטיקה עד גיל 20, לאחר שאירחה בהצלחה את אליפות אירופה עד גיל 18 בקיץ שעבר. האליפות תיערך באצטדיון גבעת רם בין התאריכים 7-10 לאוגוסט 2023, לאחר שהיתה אמורה להתקיים בקלוז', אך הוזזה עקב קשיים ארגוניים של הרומנים.


ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר: "אנו נרגשים וגאים לארח את אליפות אירופה באתלטיקה U20. ירושלים הפכה בשנים האחרונות לבירת הספורט במדינה ומארחת תחרויות לאומיות ובינלאומיות במגוון מקצועות. בנינו מתקנים חדשים, שיפצנו קיימים ובעיקר טיפחנו את הרוח הספורטיבית, המקצועית והעממית. אנו מאחלים לכל המשתתפים הצלחה רבה וגאים בהישגכם".

עו"ד אלישע פלג, סגן ראש העיר, ומחזיק תיק הספורט: "ירושלים גאה ומתרגשת לארח את אליפות אירופה U20 באתלטיקה בקיץ הקרוב. מדובר בבשורה עצומה שממשיכה בייצובה של העיר כבירת הספורט הבינלאומית וארצית. אני מודה מאוד לכל העוסקים במלאכה. נמשיך לדאוג, לטפח ולהשקיע בתחום הספורט על כל רבדיו".

בלסינג אפריפה. Maja Hitij, GettyImages
יככב על המסלול בירושלים? אפריפה/GettyImages, Maja Hitij

יו"ר האיגוד עמי ברן: "אנחנו שמחים וגאים שהאיגוד האירופי בחר בנו שוב לארח את אליפות אירופה. ידענו כבר בקיץ שהאליפות שהתקיימה פה הייתה הצלחה בלתי רגילה ולא הופתענו כשפנו אלינו לאירוח נוסף. אני רוצה להודות לעיר ירושלים ולראש העיר ולמשרד הספורט שנרתמו ישר ואפשרו לנו לארח שוב אליפות אירופה בירושלים".

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully