וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפקיד יוקרתי: ניקולס לב נבחר לדירקטוריון הליגות האירופיות

17.11.2022 / 18:25

מנכ"ל מנהלת הליגות גבר על נציג הליגה הסקוטית ויצטרף לנציגי הליגות האנגלית, הספרדית, הגרמנית, האיטלקית והצרפתית: "גאה ושמח על האמון שניתן בכדורגל הישראלי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

ניקולס לב, מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל, נבחר היום (חמישי) לדירקטוריון הליגות האירופיות לאחר שגבר על נציג הליגה הסקוטית בכינוסה של האספה הכללית של הארגון בפורטו.

מדובר בארגון הגג המרכז 40 מנהלות ליגה מרחבי אירופה החל מהליגות הבכירות ביותר וכלה בליגות מתפתחות. בדירקטוריון הארגון 13 נציגים כולל נציגי הליגות הבכירות - האנגלית, הספרדית, הגרמנית, האיטלקית הצרפתית והחל מהיום, ולראשונה, גם נציגות ישראלית.

בבחירות שנערכו הערב בכינוסה של האספה החצי שנתית בפורטו, ניצח ניקולס לב את המועמד הסקוטי, ניל דונקסטר. חאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית, היה מהתומכים הפומביים הבולטים במועמדות הנציג הישראלי.

ניקולס לב. מנהלת הליגות בכדורגל, אתר רשמי
תפקיד יוקרתי. ניקולס לב/אתר רשמי, מנהלת הליגות בכדורגל

לאחר הבחירה בו אמר ניקולס לב: "אני גאה להיות חלק מהדירקטוריון של הליגות האירופיות ושמח על האמון שחברי האספה הכללית בחרו לתת בנציג הכדורגל הישראלי. כשהוקמה המנהלת זכינו בתמיכה, ידע וסיוע רב מקהילת הליגות האירופיות הבינלאומית וב-2017 אף אירחנו את נציגי הליגות לכנס בו נחשפו לחדשנות הישראלית. חלק מחזון המנהלת היה להשתלב בפעילות ולתרום בחזרה ואני שמח שפעילותנו לאורך השנים זכתה להכרה על ידי הליגות האירופיות באופן שיאפשר לנו להמשיך ולקדם הפעילות המשותפת, בדגש על תחומי החדשנות והפיתוח העסקי שבהם תרמנו, ונמשיך לתרום לארגון. אני רוצה להודות ליו"ר המנהלת ארז כלפון, לעו"ד מוטי ברונשטיין, לעובדי המנהלת ולנציגי הליגות האירופאיות על הבעת האמון והתמיכה בי אישית ובכדורגל הישראלי בכלל".

הארגון מייצג את האינטרסים של הליגות המקצועניות המקומיות מול אופ"א, ארגון השחקנים האירופאי, האיחוד האירופאי וארגון המועדונים בנושאים מגוונים כגון הרעיון לקיים מונדיאל כל שנתיים, והיוזמה להקמת הסופר ליג (יוזמות שלהן הארגון מתנגד בתוקף). בין השאר גיבש הארגון את הסכם הדאטה החדש בשיתוף נציג מנהלת הליגות עו"ד מוטי ברונשטיין אשר הכניס לליגות המקצועניות באירופה מאות מיליוני שקלים מהסדרת איסוף הדאטה עבור שוק ההימורים בחו"ל על משחקי הכדורגל.

צעד נוסף שקודם בארגון הליגות האירופיות הוא הגדלת הסולידריות למועדונים שאינם משתתפים במפעלים האירופיים; לשם המחשה, השנה הוקצו לטובת מחלקות הנוער של קבוצות ליגת העל בישראל שלא התחרו בשלבי הבתים של המפעלים האירופאיים סכומים של למעלה מ-2.5 מליון אירו.

  • עוד באותו נושא:
  • ניקולס לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully