וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל נפרד עם ניצחון על רוד, פריץ גבר על עליאסים בדרך לחצי הגמר

הספרדי ניצח אחרי ארבעה משחקים, אך ה-5:7, 5:7 על הנורבגי לא שינה והוא הודח מטורניר גמר הסבב. האמריקאי גבר על הקנדי בשלוש מערכות וגם הוא בשלב ארבעת האחרונים

תקציר: רפאל נדאל - קספר רוד (טורניר גמר הסבב)/ספורט1

משחקי היום החמישי בטורניר גמר הסבב הסתיימו והבית הירוק הוכרע. במפגש המוקדם ניצח רפאל נדאל את קספר רוד, משחק שלמעשה היה לפרוטוקול לאור העובדה כי נדאל כבר איבד סיכוי להעפיל ואילו הנורבגי הבטיח את ראשות הבית בזכות הניצחונות במהלך השבוע על פליקס אוז'ה עליאסים וטיילור פריץ, שנפגשו הערב לקרב על כל הקופה ובסיומו היה זה האמריקאי ששרד מותחן והעפיל גם הוא לשלב ארבעת האחרונים.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. MARCO BERTORELLO, GettyImages
לפחות קטע את רצף ההפסדים. נדאל/GettyImages, MARCO BERTORELLO

רפאל נדאל (1, ספרד) - קספר רוד (3, נורבגיה) 5:7, 5:7

השור ממאיורקה קטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים, אך כבר איבד סיכוי להעפיל לחצי הגמר בטורינו ועל כן לפחות סיים את דרכו עם ניצחון מכובד על מי שעולה לחצי הגמר מהמקום הראשון בבית הירוק. המערכה הראשונה הייתה מרתקת והוכרעה רק לאחר 52 דקות, לאחר שהשניים שמרו על הגשותיהם בכל 11 המשחקונים הראשונים, אבל במשחקון ה-12 והאחרון לפני שובר שוויון הצליח נדאל לשבור על האפס ועלה ל-0:1 במערכות. כך היה גם במערכה השנייה - שנמשכה גם היא 52 דקות והסתיימה בשבירה בודדת של נדאל במשחקון ה-12 והאחרון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טיילור פריץ, טניסאי אמריקאי. רויטרס
שרד מותחן מול עליאסים. פריץ/רויטרס

טיילור פריץ (8, ארצות הברית) - פליקס אוז'ה עליאסים (5, קנדה) 6:7(4), 7:6(5), 2:6

דרמה גדולה שנמשכה שעתיים ו-47 דקות הסתיימה בניצחון גדול של פריץ שהעפיל לחצי הגמר. השניים ידעו שהמנצח ישיג את הכרטיס השני לצד רוד לשלב ארבעת האחרונים והמלחמה הייתה בהתאם. המערכה הראשונה הוכרעה רק בשובר שוויון אחרי שהשניים שמרו על כל הגשותיהם, וכך היה גם בסט השני שהסתיים בניצחון של הקנדי שכבר נשבר פעמים במהלך שובר השוויון, אבל התעשת בדיוק בזמן וגם נהנה משבירה כפולה מאוד מיותרת מצד האמריקאי. המערכה השלישית הייתה צמודה גם היא, עד שבמשחקון השישי נרשמה נקודת הפריצה - אז פריץ שבר, עלה ל-2:4, שמר על ההגשה ושבר גם במשחקון השמיני והאחרון בדרך לניצחון במערכה ובמשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully