וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפוש אחר יחידה מגובשת: שחקני הנבחרת במבחן לקראת מוקדמות היורו

17.11.2022 / 15:45

אלון חזן ייתן משקל רב ליכולת במשחקי הידידות לקראת הקמפיין ויחלק את הדקות, שחקנים התרשמו מזמביה באסיפה (20:30)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

בנבחרת ישראל מקווים שכמה שיותר אוהדים יפתיעו ויגיעו הערב (חמישי, 20:30) לאצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה כדי לצפות במשחק הידידות מול נבחרת זמביה. כ-5,000 אוהדי הנבחרת צפויים להגיע והשחקנים מקווים ליותר.

"זו הזדמנות לראות את השחקנים שלנו רגע לפני שמתחיל המונדיאל, כשיש לנו פגרה מאוד ארוכה מהליגה בישראל", אמרו היום בהתאחדות לכדורגל. חלק מהשחקנים הבולטים של הנבחרת פרשו או שהחליטו לא להיות בינתיים חלק מהנבחרת, אבל דווקא על רקע זה רוצים בהתאחדות לראות יחידה אחת מגובשת של שחקנים שרוצים לייצג את המדינה ולהוביל את הנבחרת.

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
כיצד משחקי הידידות ישפיעו על הקמפיין? רק הוא יחליט. חזן/שלומי גבאי

המאמן אלון חזן ערך לשחקנים במלון אסיפה על זמביה וחלקם יצאו ממנה מופתעים. "לא חשבנו שזמביה כל כך טובה. נראה שבינם לבין קפריסין, מולה נשחק ביום ראשון, דווקא זמביה יותר חזקה", אמרו מספר שחקנים שהתרשמו מהקטעים בהם צפו.

עוזר המאמן אלון חרזי חידד באסיפה שערך את עניין המצבים הנייחים, גם הגנתית וגם התקפית. "אנחנו נרצה לראות שיפור בקרנות ומצבים נייחים בקמפיין הקרוב", אמרו בנבחרת.

המאמן אלון חזן יחלק את הדקות בין השחקנים בשני המשחקים ומבחינתו יש משקל רב לאופן שבו ייראו שחקנים לקראת פתיחת קמפיין היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully