וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: שת"פ למכבי ר"ג, פרטנר מציעה חבילת גלישה דור 5 לקטאר

מועדון הכדורסל של מכבי רמת גן חתם על הסכם שיתוף פעולה משמעותי לליווי רפואי ומקצועי עם המכון הלאומי לרפואת ספורט במרכז הרפואי שיבא שבתל-השומר. פרטנר תספק ללקוחות כל חברות הסלולר חבילת DATA דור 5. הישגים לישראל באליפות אירופה בקיק-בוקס, קמפיין לחברת 365

פרופ' גל דובנוב רז עם חן שניידרמן. חן אמסילי,
פרופ' גל דובנוב רז עם חן שניידרמן/חן אמסילי

מועדון הכדורסל של מכבי רמת גן חתם על הסכם שיתוף פעולה משמעותי לליווי רפואי ומקצועי עם המכון הלאומי לרפואת ספורט במרכז הרפואי שיבא שבתל-השומר. במסגרת ההסכם יטופלו שחקני המועדון בקדימות האפשרית ויקבלו סיוע בכל הקשור לייעוצים או בדיקות הדמייה ואחרות בבית החולים שיבא.

במכון רופאי ספורט במגוון התמחויות: אורתופדיה, קרדיולוגיה, שיקום, רפואת ילדים, וכן שירותי פיזיותרפיה, פיזיולוגיה של המאמץ, תזונת ספורט ופסיכולוגיית ספורט - שברובם ניתנים לביצוע גם באמצעות שיחות וידאו מרחוק. במכון מתבצעות גם בדיקות מאמץ, מדידות הרכב גוף, מדידת קצב מטבולי וניתנים אישורים לספורט תחרותי על פי חוק הספורט. יתרונות המכון: כל אנשי הצוות מוכשרים לעבוד עם ספורטאים, קיימת זמינות גבוהה של תורים לכל המטפלים, ישנם תעריפים נוחים של הרפואה הציבורית, ויש אפשרות לטיפול כנגד התחייבות מקופות החולים (טופס 17) או אסמכתא מצה"ל.

יו"ר מכבי רמת גן חן שניידרמן אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם המכון הלאומי לרפואת ספורט והמרכז הרפואי שיבא, הממוקמים כל כך קרוב אלינו ברמת גן. אנחנו בידיים מקצועיות איכותיות ביותר! מדובר בשיתוף פעולה משמעותי מאד, המעניק לכל שחקני המועדון מעטפת רפואית איכותית, ועל כך גאוותנו".

פרופ' גל דובנוב-רז, מנהל המכון הלאומי לרפואת ספורט בשיבא, אמר לאחר חתימת ההסכם: "המכון הוקם בשיבא, היא עיר הבריאות של ישראל, על מנת לספק במסגרת הרפואה הציבורית את כל השירותים שספורטאים תחרותיים וחובבים, או אנשים המבקשים יעוץ בנושא פעילות גופנית וספורט, זקוקים להם. אנו שמחים לספק שירותים למגוון של איגודים ועמותות, אך בעיקר לקבוצות הנמצאות ממש כאן בעירנו."

השופט הישראלי הבינלאומי דוד רמון, זוכה מדליית הזהב ממשחקי העולם 2022, אור משה, מאמנו האישי של אור, דרור ולוורד, ומאמן הנבחרת, פיטר סאקס. חוסיין מרעי,
השופט הישראלי הבינלאומי דוד רמון, זוכה מדליית הזהב ממשחקי העולם 2022, אור משה, מאמנו האישי של אור, דרור ולוורד, ומאמן הנבחרת, פיטר סאקס/חוסיין מרעי

הישגים לנבחרת ישראל באליפות אירופה בקיקבוקס, בתחרות המתקיימת בימים אלה באנטליה, טורקיה. הנציגים הישראלים קוצרים לא מעט הישגים בזירה שמקבצת אליה כל מיטב הלוחמים של היבשת. המשלחת הישראלית מונה 14 נציגים, ו-3 שופטים בינלאומיים.

לואי סאקס , 75 ק"ג low kick, גיא מור אלון - 57 ק"ג kick light, פולינה גרוסמן - 65 ק"ג low kick, זכו במדליית הארד. לגמרים שיתקיימו מחר עלו, יוליה סצ'קוב - 48 ק"ג k-1, אמיר אסעד 69 ק"ג kick light, ואור משה - 75 ק"ג k-1, שזכה בקיץ האחרון במדליית הזהב במשחקי העולם 2022, שנערכה בברמינגהאם, אלבמה. כידוע, משחקי העולם נחשבים לאולימפיאדה של הענפים הלא אולימפיים.

מוניה הנו - 48 ק"ג low kick, תתחרה בגמר ביום (ז'). הנבחרת מודרכת ע"י המאמן הלאומי, פיטר סאקס.

הגמרים ישודרו בשידור ישיר באתר התאחדות אילת, שמאגדת את כלל הענפים שאינם אולימפיים. האני סאקס, נשיא התאחדות הקיקבוקס בישראל, בירך על את חברי המשלחת על הישגיהם: "הגענו לאליפות עם משלחת גדולה ואיכותית. הספורטאים עבדו קשה מאוד כדי להגיע לכאן, כאשר חלק מנציגינו כבר סיימו להתחרות וקצרו הישגים מרשימים. אנו מצפים בכיליון עיניים לגמרים שייערכו מחר ומחתריים, שם תהיה לנו נציגות מכובדת של לא פחות מארבעה ספורטאים, כולנו מאחוריהם, בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מנכ"ל פרטנר אבי גבאי. כפיר סיוון,
מנכ"ל פרטנר אבי גבאי/כפיר סיוון

קבוצת פרטנר הודיעה היום כי תציע ללקוחות כל חברות הסלולר חבילת גלישה דור 5 לקטאר ואיחוד האמירויות, לקראת פתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל.

פרטנר חברה לחברה בינלאומית אשר באמצעותה תספק ללקוחות כל חברות הסלולר חבילת DATA דור 5 מבוססת eSIM בנפח 5GB למשך 30 יום, במחיר של 209 ₪. החבילה תהיה זמינה לשימוש בקטאר ובכל מדינות איחוד האמירויות.

ההצטרפות לחבילה תתאפשר החל מהיום, חמישי, באמצעות השארת פרטים בעמוד ייעודי באתר פרטנר חו"ל, וקבלת שיחה חוזרת מנציג פרטנר לטובת איקטוב החבילה. על מנת ליהנות מהחבילה, על הלקוח להחזיק במכשיר תומך eSIM. על מנת ליהנות מתכונות הדור ה-5, על הלקוח להחזיק במכשיר תומך דור 5.

כמו כן, הודיעה פרטנר על הטבה ייחודית, כאשר היא תספק למצטרפים לחבילות סלולר 4G שלה חודש של תמיכה בדור 5, ללא תשלום נוסף. ההצטרפות תתאפשר בין תאריכי משחקי המונדיאל והחל מיום ראשון, מה-20 לנובמבר ועד ה-18 לדצמבר.

זאת ועוד, החל מיום ראשון תפתח פרטנר TV עבור צופיה ערוץ ייעודי בשם "כאן11 4K" באפיק 511, לצפייה באירועי גביע העולם בכדורגל באיכות 4K, במקביל לשידור המשחקים באיכות HD בערוץ הרגיל שבאפיק 11. הצפייה באיכות 4K תתאפשר ללקוחות בעלי ממיר פרטנר TV וגם מסך תומך 4K, כאשר הערוץ יאפשר הקלטות ו-CatchUp (צפייה נדחית למשך 7 ימים). הערוץ אינו כרוך בתשלום נוסף ויסיים את שידוריו בתום המונדיאל.

ג'ק ברפורד. BFordLancer,
גק ברפורד/BFordLancer

חברת 365Scores הישראלית, המפתחת את הפלטפורמה הפופולרית בעולם לתוצאות ונתוני ספורט בזמן אמת, משיקה קמפיין פרסום בינ"ל בכיכובו של אושיית הספורט האמריקאית ג'ק ברפורד (Jake Barford), באמצעות חברת המשפיענים Narrative.

מדובר בקמפיין רשת מושקע, במסגרתו הופקו סדרת סרטונים בכיכובו של ברפורד, אשר יעלו בנכסים הדיגיטליים שלו עם למעלה מ-2 מיליון עוקבים. מטרת הקמפיין היא לקדם את הליגה הפרטית לניחושי משחקי המונדיאל, בשיתוף קבוצת ח.י ו-LG, בקרב קהל היעד של החברה בארה"ב.

במסגרת הליגה, מוקם מתחם אינטרנטי מיוחד שיפעל באפליקציה ובו יוכל כל אוהד ספורט להקים ליגה פרטית עם חבריו, לקבל עדכונים מהירים בתוצאות ושערים, ליהנות מטבלאות מתעדכנות ומאינספור תכנים בזמן אמת.

עמי סירקיס, מנכ"ל חברת 365Scores: "משחקי המונדיאל הם עבורנו חגיגה אחת גדולה ובמסגרת זו בחרנו להעניק ערך מוסף לטורניר גביע העולם. ג'ק ברפורד נבחר להוביל את הקמפיין לאור הזיהוי שלו עם עולם הכדורגל. הקמפיין הוא אבן דרך נוספת לביסוס מעמדה של החברה כמובילה בענף. נמשיך להתפתח באופן גלובלי, ולהיחשף לקהלי יעד חדשים ברחבי העולם".

רגב גור, מנכ"ל חברת Narrative: "אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם ג'ק ברפורד, יוצר תוכן מוכשר ויצירתי עם קהל אדוק בתחום הכדורגל, לקראת המונדיאל הקרוב. נרטיב שמה לה למטרה להביא את יוצרי התוכן הכי איכותיים, יצירתיים ורלוונטיים עבור הלקוחות שלה כדי לספק רמת שירות מקסימלית. אנחנו גאים בקמפיין המשותף עם 365Scores, מאפליקציות התוצאות המובילות בעולם, ומאחלים לעוד שיתופי פעולה מוצלחים איתה בהמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully