וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: הפועל חיפה תישאר מושלמת בחוץ גם אחרי קרית אתא?

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 14:12

המחזור השישי בליגת העל (13:30): העולה החדשה לליגת העל תרצה לעצור רצף של ארבעה הפסדים כשתארח את הקבוצה של שרון דרוקר שניצחה את כל שבעת המשחקים מחוץ לרוממה העונה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

משחקי המחזור השישי בליגת העל ייצאו מחר (שישי, 13:30) לדרך באולם רמז שבקרית אתא בו תארח הקבוצה הביתית עירוני קרית אתא את הפועל חיפה. קרית אתא מגיעה למשחק צמודה למקום האחרון בטבלה עם ניצחון בודד בחמישה מחזורים, ואילו הפועל חיפה ניצחה שלושה משחקים והפסידה שניים.

בקרית אתא יצאו לפגרה עם הפסד מאכזב לעירוני נס ציונה במשחק בו נעדר יותם חנוכי החולה. הקבוצה של שרון אברהמי הפסידה ארבעה משחקים ברציפות מאז ניצחה במחזור הפתיחה את בני הרצליה, כשבארבעתם היא סופגת 93 נקודות בממוצע. במועדון יודעים שאם היכולת ההגנתית לא תשתפר יהיה להם קשה מאוד לנצח קבוצה טובה שמגיעה מחיפה. מייקל בריסקר, שלא שותף במשחקי הנבחרת בחלון האחרון למרות שנרשם בסגל, יקווה לרשום נקודות ראשונות העונה. שאבון לואיס נמצא בספק בשל פציעה, אך במועדון מקווים כי יוכל לשחק.

שאבון לואיס, עירוני קרית אתא. אודי ציטיאט
שאבון לואיס, עירוני קרית אתא/אודי ציטיאט

הריצה המרשימה של הפועל חיפה נעצרה לפני הפגרה עם הפסד ביתי להפועל ירושלים. הקבוצה של שרון דרוקר שיחקה עד עתה עשרה משחקים בכל המסגרות, בשבעה משחקים מחוץ לרוממה ניצחה, ובשלושת המשחקים אותם אירחה היא הפסידה. בחיפה שקלו להתחזק במהלך הפגרה, אך ימשיכו באותו הסגל, כשהשחקנים מקבלים זמן לנוח ולהתאושש מהעומס ומהפציעות שהטרידו אותם במהלך החודש הקודם. מי שנמצא בכושר אישי לא טוב העונה הוא ספנסר וייס שבשלושת המחזורים האחרונים לא קלע נקודה והחטיא 12 זריקות מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully