וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבנוביץ' עשה אימון של שש שעות וחצי, כוכב מכבי תל אביב צחק

מאמן יריבת הצהובים בשבוע הבא "קרע" את שחקני הכוכב האדום, ובולדווין ששיחק אצלו בבאסקוניה הבהיר לכולם: "זאת לא בדיחה"

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

כוכב מכבי תל אביב, ווייד בולדווין, התבדח על שיטות האימון של מאמן היריבה של הצהובים בשבוע הבא - הכוכב האדום בלגרד. ביום שני האחרון הונחת דושקו איבנוביץ' על הקווים של הקבוצה הסרבית כמחליפו של ולאדה יובאנוביץ', בגלל שהקבוצה מדורגת במקום האחרון ביורוליג עם ניצחון בודד בשבעה משחקים. בתקשורת המקומית דווח כי האימון השני של הכוכב האדום תחת יובאנוביץ' ארך חמש שעות, דבר שעליו הגיב המאמן בן ה-65 בציניות: "זה לא נכון, התאמנו במשך שש שעות וחצי".

בולדווין, שהכיר היטב את משטר האימונים התובעני של איבנוביץ' כששיחק אצלו בבאסקוניה בעונה שעברה, הגיב לדיווחים בטוויטר וצייץ: "הגעה ב-11, תחילת אימון ב-12, רצים X מייל במשך 30 דקות, משקולות 30/40 דקות, מתיחות קבוצתיות 15 דקות, מתחילים שעתיים אימון, טיפולים ומקלחת 30/40 דקות. תוסיפו את כל זה... זאת לא בדיחה".

הפורוורד האיטלקי סימונה פונטקיו, שגם הוא שיחק בבאסקוניה בעונה שעברה יחד עם בולדווין, הגיב לגארד מכבי תל אביב: "שכחת את אסיפות הווידאו שנמשכו 40-50 דקות". כוכב הצהובים ענה: "איך שכחתי את זה? אולי גם קצת עבודה אינדיבידואלית על הקליעה".

מכבי תל אביב תתארח מחר אצל פרטיזן בלגרד, ואחרי משחק ביתי מול אולימפיאקוס ביום שלישי הקרוב, היא תשוב לבירת סרביה כדי לפגוש את הכוכב האדום ואיבנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully