וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן סוגר פערים. גלוך זוכה להתעניינות גוברת

17.11.2022 / 8:30

שחקן הכנף עורך אימונים אישיים במטרה לחזור להרכב מכבי תל אביב אחרי הפגרה, ועשוי לקבל דקות במשבצת של אופיר דוידזאדה. מועדונים רבים מגלים עניין בגלוך, שיהיה תחת מעקב במשחקי הנבחרת

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

בזמן שמרבית שחקני מכבי תל אביב נופשים בחו"ל או שמבקרים במדינותיהם ואלה שמשתייכים לנבחרת ישראל יזכו לחופשה בשבוע הבא, ממשיך יונתן כהן להתאמן במטרה לסגור פערים ולחזור אחרי הפגרה עם יכולת לפתוח בכל משחק ולשחק 90 דקות. כזכור מקבל כהן במשחקים האחרונים כמה דקות בלבד כמחליף. כהן עורך אימונים אישיים ועובד לפי תכנית ובמכבי תל אביב מרוצים מהגישה שלו. לא מן הנמנע שעד אשר יחליט ולאדן איביץ' שיש לו את הכלים לעבור ולשחק עם כנפיים ועם חלוץ אחד, ינוסה כהן במשחקים מסויימים במערך הנוכחי על המשבצת של אופיר דוידזאדה וזאת למרות שהמגן השמאלי עושה עבודה טובה העונה במערך של שלושת הבלמים.

בהרבה משחקים, בעיקר בבלומפילד, אבל לא רק, נותן איביץ' לשלושת הבלמים להסתדר בקו ההגנה ומורה לשני המגנים לשחק עמוק בחלק המגרש של היריב כאילו היו שחקני כנף קדמיים. כהן יכול לעשות את התפקיד הזה.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. דני מרון
משלים פערים. יונתן כהן/דני מרון

בתוך כך ההתעניינות באוסקר גלוך גוברת אפילו שהוא לא רשם באחרונה שערים או משחקים יוצאי דופן. מועדונים רבים באירופה ממשיכים לעקוב אחר קשר מכבי תל אביב, מבקשים עליו נתונים וידוע כי לפחות סקאוט אחד אמור לצפות בו במשחקים של נבחרת ישראל הערב מול זמביה וביום ראשון מול קפריסין. גלוך סגר באחרונה רק חצי שנה כשחקן קבוצת בוגרים ובכך מתמקדים המועדונים שעוקבים אחריו, מאחר שהם רוצים לראות את המעבר שלו מנוער לבוגרים עם דגש על המרחקים שהוא עושה במשחקים, כמות הספרינטים והאינטנסיביות במשחק שלו לצד הכישרון יוצא הדופן שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully