וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו התרסק, אמבפה בפסגה: דירוג השחקנים הכי טובים במונדיאל

ב-ESPN דירגו את השחקנים הכי טובים בקטאר: הפורטוגלי צנח מהמקום השני ל-20. בנזמה שני ודה בראונה שלישי. ואיפה מסי? הדירוג בפנים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

שלושה ימים בלבד נותרו עד לפתיחת המונדיאל הגדול בקטאר ורגע לפני שהטורניר מתחיל, ב-ESPN דירגו את 50 השחקנים הכי טובים שישחקו שם. מי שעשה את הצניחה הכי גדולה לעומת הדירוג הקודם הוא לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו, שמדורג רק במקום ה-20 וזה אחרי שדורג שני לפני המונדיאל הקודם ב-2018. סאדיו מאנה, שדורג במקום ה-31 לפני המונדיאל בברזיל, פותח את הטופ 10 ובמקום התשיעי ניצב טיבו קורטואה, שוער בלגיה שדורג 43 לפני המונדיאל הקודם.

מי שזוכה לנציגות נכבדת בעשירייה השנייה היא נבחרת פורטוגל, שחוץ מרונאלדו שולחת לשם את ז'ואאו קאנסלו (17) וברנרדו סילבה (16). פדריקו ואלוורדה, הכוכב העולה של נבחרת אורוגוואי ממוקם במקום ה-14 ויונג מין סון מקדים אותו במקום ה-13. הנציג הבכיר של הולנד הוא וירג'יל ואן דייק (12) והארי קיין, כוכב נבחרת אנגליה, ממוקם במקום ה-11 אחרי שהיה במקום החמישי בדירוג הקודם.

ואיפה מדורג מסי אתם שואלים? הארגנטינאי שהוביל את הדירוג הקודם נדחק למקום הרביעי. ניימאר, שהיה שלישי בדירוג הקודם, נדחק למקום השישי ואת הטופ 3 מאיישים קווין דה בראונה וצמד כוכבי נבחרת צרפת - קארים בנזמה וקיליאן אמבפה.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
עדיין בטופ 5/רויטרס

הטופ 10 (בסוגריים: הדירוג הקודם)

1. קיליאן אמבפה (15)
2. קארים בנזמה (לא דורג)
3. קווין דה בראונה (4)
4. ליאונל מסי (1)
5. רוברט לבנדובסקי (10)
6. ניימאר (3)
7. לוקה מודריץ' (13)
8. ויניסיוס (לא דורג)
9. טיבו קורטואה (9)
10. סאדיו מאנה (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully