וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האתגר בכדורעף: ניצחון למכבי ת"א, כפר סבא הודחה

האלופה ניצחה במשחק הראשון מבין שניים בהונגריה את קזינצברציקה, וזקוקה לשתי מערכות בגומלין מחר כדי להעפיל לשלב 1/16. כפר סבא נוצחה בבלגיה 3:0 על ידי לינדמנס והודחה

מכבי תל אביב כדורעף. רינת ורדי,
זקוקים לשתי מערכות. מכבי תל אביב חוגגת בהונגריה/רינת ורדי

אלופת המדינה לגברים בכדורעף, קבוצת מכבי יעדים תל אביב, ניצחה הערב 1:3 בהונגריה את קזינצברציקה במשחק הראשון בין השתיים בשלב 1/32 בגביע האתגר. הקבוצה זקוקה מחר לשתי מערכות כדי להבטיח את עלייתה לשלב שמינית הגמר, שם מחכה לה פאוק סלוניקי.

מכבי הפסידה הערב את המערכה הראשונה 25:22. במערכה השנייה התל אביבים שיפרו משמעותית את משחק ההתקפה שלהם ופתחו נהדר את המערכה עם יתרון 3:9 וניצחו 21:25. 1:1. הצהובים המשיכו במומנטום במערכה השלישית ועלו ליתרון 2:10 ועלו ליתרון 1:2 במשחק עם ניצחון 16:25. המערכה הרביעית התחילה צמוד, עד שמכבי פתחה פער ורשמה ניצחון 16:25 במערכה ו-1:3 במשחק כולו.

סאשה סאפונוב סיים את המשחק עם 21 נקודות, קווין וגראסו עם 14 כ"א, בצ'קלה עם 10, סוקולוב עם 9 ואיגלסיס עם 4.

מחר (חמישי) ייערך בהונגריה משחק הגומלין בשעה 19:00 שעון ישראל.

הפועל כפר סבא בגביע האתגר. יוסי לזרוף,
היה נחמד ונגמר. הפועל כפר סבא מול הבלגים בשבוע שעבר/יוסי לזרוף

קבוצת הגברים בכדורעף הפועל כפר סבא הפסידה הערב במשחק הגומלין במסגרת הסיבוב השני בגביע האתגר לקבוצת לינדמנס מבלגיה 3:0 (25:18; 25:17; 25:20) . הבלגים, שניצחו גם במשחק הראשון (1:3) , הבטיחו את עלייתם במפעל האירופי לשלב שמינית הגמר, בעוד הפועל כפר סבא תתפנה למשימותיה בליגת העל.

כפר סבא, שבסיבוב המוקדם הראשון עברה יריבה מאוסטריה, היוותה יריבה צמודה לבלגים במשחק הראשון. בגומלין בבלגיה זה כבר היה יותר קשה כשגם יתרון הביתיות סייע לבלגים, שהשלימו את המשימה בתוך 69 דקות. עם זאת, זו היתה הופעה סבירה של הפועל כפר סבא, שבמערכה השניה אף הובילה 9:10, לפני שהבלגים העלו הילוך והשיגו שמונה נקודות רצופות לעומת אחת של כפ"ס. כפר סבא שיחקה עם שלושה שחקנים בני 20: בועז סרסון, שחר מיינר ואלון האס.

בשבוע הבא תכנס למעגל המשחקים קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא, שתצא למשחק חוץ בפינלנד, וב 30 בנובמבר יתקיים משחק הגומלין בכפר סבא. קבוצת הנשים של המועדון הכפר סבאי התחזקה העונה בצורה משמעותית עם שאיפות להגיע לשלבים הגבוהים בגביע האתגר האירופי.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully