וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "ראיתם מי איתי בחמישייה? לא מזלזל, אבל למה אתם מצפים?"

כוכב הנטס מדבר: "מצפים שננצח רק כי אני על המגרש, אבל אני נהנה. בקיץ לא היה קשה לבקש לעזוב". ומה אמר על קיירי?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

רכבת ההרים שנקראת ברוקלין נטס בעידן קווין דוראנט וקיירי אירווינג ממשיכה לנוע על הציר שבין רגעים בודדים של כדורסל איכותי לבין משברים גדולים על המגרש, ובעיקר מחוצה לו.

ללא קיירי אירווינג המושעה, וכשבן סימונס לא מציג את היכולת מהעונות בהן היה אולסטאר בפילדלפיה, קווין דוראנט נאלץ לסחוב על גבו את הקבוצה שהחלה רע את העונה. הנטס מחזיקים במאזן שלילי של שישה ניצחונות ותשעה הפסדים, ומדורגים במקום ה-12 במזרח - מחוץ לתמונת הפלייאין.

הנטס הספיקו להיפרד העונה מהמאמן סטיב נאש, למנות במקומו את העוזר ז'אק וון, והלילה (בין שלישי לרביעי) להתפרק מול סקרמנטו כשהם סופגים לא פחות מ-153 נקודות. הערב החליט דוראנט לשבור שתיקה, ובראיון ל"בליצ'ר ריפורט" סיפר על פתיחת העונה של הקבוצה, תעלומת קיירי אירווינג ובקשת הטרייד בקיץ האחרון.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Ezra Shaw, GettyImages
"הציפיות - רק כי אני על המגרש". דוראנט/GettyImages, Ezra Shaw

על המצב הנוכחי של הנטס, סיפק דוראנט התבטאות שעלולה להתפרש כבעייתית כלפי חבריו לחדר ההלבשה: "תסתכלו על השחקנים שבחמישייה שלנו - אדמונד סאמנר, רויס אוניל, ג'ו האריס וניק קלאקסטון. מבלי לזלזל, מה אתם מצפים מהם? מצפים שננצח רק כי אני משחק שם, אבל אני נהנה. אם היו מצמידים לי מיקרופון במשחקים, היו מפסיקים לשאול אם אני מרוצה או לא".

דוראנט נשאל על כך שביקרו את היותו "לא מנהיג" כי לא אמר לאירווינג להתחסן בעונה שעברה (שאת מרביתה פספס בגלל הסירוב) ושלא גינה את העובדה שהגארד עזב את הקבוצה מסיבות אישיות: "אני לא אמור להגיד לבן אדם מבוגר מה הוא יכול ולא לעשות עם החיים שלו. אנחנו יכולים לשוחח על העמדות שלנו בעניין הזה, אבל אני לא צריך לספר לכולם מה אני עושה עם חבריי לקבוצה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קווין דוראנט, ברוקלין נטס. רויטרס
עונה מורכבת, גם השנה. דוראנט/רויטרס

בקיץ האחרון דוראנט הרעיד את ה-NBA כאשר דרש לעזוב בטרייד את ברוקלין - בקשה שלא אושרה. כעת, הפורוורד האגדי מסביר קיבל את ההחלטה להיפרד מהתפוח הגדול: "לא היה לי קשה לבקש לעזוב, זה היה קשור לכדורסל. אמרתי להם שאני לא אוהב את איך שאנחנו מתכוננים למשחקים. לא אוהב אימוני זריקות, אלא אימונים, ואני צריך יותר ואני רוצה לעבוד על עוד דברים. אני רוצה לראות וידאו אם זה מה שיעזור. לא אמרתי להם שיביאו שחקנים שיהפכו את חיי לקלים יותר".

"אף אחד אז לא היה באותו וייב כמוני, וז'אק וון כן. היו לי תלונות בקיץ, והן לא רק היו קשורות אליי, אלא על איך אנחנו מתקדמים כיחידה, אני רוצה שיכבדו אותנו כקבוצה".

"חשבתי שחוויתי הכל בליגה, ואז באו השנתיים האחרונות. שחקנים שהיו בחמישייה ומחוצה לה, שיחקנו לא טוב, סיימנו במקום השביעי ועפנו בסוויפ בסיבוב הראשון. לעבור את כל זה לא אומר שאני אומלל. אני נהנה מכל רגע שאני על המגרש, בטח אחרי הקרע באכילס ומגיפת הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully