וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה תזכה באירוח היורו? המאבק מול בריטניה ואיטליה החל רשמית

המדינה ששואפת לארח את אליפות אירופה לראשונה הגישה הצעה כפולה. בריטניה ואירלנד יתמודדו מולה על 2028, איטליה על 2032

גביע העולם 2022 ייצא לדרך בקטאר ביום ראשון הקרוב, אך במקביל לנעשה על כר דשא, יש מי שכבר מביטים לטורנירים הבאים בשנים הקרובות. לאחר שגרמניה גברה על טורקיה ותארח את היורו הבא בקיץ 2024, אופ"א הודיעה כי היום (רביעי) החל רשמית המאבק על אירוח שני הטורנירים הבאים - ב-2028 ו-2032 - והמסקנה הברורה היא שהטורקים מסרבים לוותר על חלום האירוח.

המועד האחרון להגשת הצעות ראשוניות חל היום, כאשר המועד האחרון להגשת מועמדות סופית לאירוח שני הטורנירים הבאים הוא באפריל הקרוב. ההחלטה הסופית על זהות המארחת תתקיים בסתיו הקרוב.

באשר ל-2028, טורקיה הגישה את אחת משתי ההצעות הראשוניות שהתקבלו לאירוח הטורניר, כאשר ההצעה הנגדית היא משותפת של ארבע המדינות שמרכיבות את בריטניה (אנגליה, סקוטלנד, ויילס וצפון אירלנד) יחד עם אירלנד.

לינדון דייקס שחקן נבחרת סקוטלנד מול לוק שואו שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
יארחו את היורו במשותף? סקוטלנד נגד אנגליה ביורו 2020/רויטרס

ההתאחדות האנגלית אף הגדילה וחשפה את רשימת 14 האצטדיונים, שמתוכם ייבחרו עשרה לאירוח הטורניר. השם המוביל ברשימה הוא כמובן אצטדיון וומבלי, שיהיה אחד מבין תשעה אצטדיונים אנגליים שיזכו לארח. האחרים באנגליה הם המגרשים של ווסטהאם, טוטנהאם, אברטון, אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ניוקאסל וסנדרלנד.

אצטדיון המילניום בקארדיף יארח את המשחקים אשר יתקיימו בוויילס, סקוטלנד תארח את המשחקים בהאמפדן פארק בגלאזגו, אצטדיון קייסמנט פארק בבלפסט יארח את המשחקים בצפון אירלנד בעוד בבירת אירלנד, דאבלין, יש שני אצטדיונים מועמדים.

הטורקים מתמודדים גם על אירוח הטורניר ארבע שנים לאחר מכן, ב-2032, כאשר אז היריבה שלהם תהיה אלופת אירופה הנוכחית, איטליה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully