וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה למונדיאל: ארגנטינה הביסה 0:5 את איחוד האמירויות

האלביסלסטה ערכו משחק הכנה ראשון ואחרון לפני קטאר. די מריה כיכב עם צמד יפהפה ובישול, מסי הוסיף בישול ושער וחואקין קוראה קינח. בעוד שישה ימים: ארגנטינה נגד סעודיה בפתיחת המונדיאל

בעוד שישה ימים תפתח נבחרת ארגנטינה את דרכה במונדיאל 2022 עם מפגש נגד ערב הסעודית. הערב (רביעי) האלביסלסטה ערכו משחק הכנה ראשון ואחרון לקראת המונדיאל והרשימו עם 0:5 מוחץ על איחוד האמירויות. נכון, היריבה היתה חלשה, אבל סקאלוני שעלה בהרכב (כמעט) הכי חזק שלו למעט לאוטרו מרטינס, קיבל תפוקה מלאה משלושת הכוכבים שלו בהתקפה ובראשם אנחל די מריה. שחקן יובנטוס, שרק התאושש מהפציעה שחווה נגד מכבי חיפה בליגת האלופות, בישל את הראשון לחוליאן אלבארס (17) וכבש לאחר מכן צמד יפהפה (26 ו-36). מסי בעצמו כבש את הרביעי לפני ההפסקה עם בעיטה נדירה ברגל ימין מבישול של די מריה שנתן תפוקה מרשימה ב-45 הדקות ששיחק.

חואקין קוראה קינח עם החמישי בדקה ה-60 לארגנטינה. מסי, שכזכור שיחק גם נגד אוקזר במשחק הליגה האחרון של פריז סן ז'רמן, היה אחד היחידים שהשלים 90 דקות במשחק הזה למרות החשש מפציעה טראגית לפני הטורניר הגדול. הוא עבר את המשחק הזה בשלום וכעת פניו לדבר האמיתי: המונדיאל האחרון בקריירה המופלאה שלו.

הרכב ארגנטינה: אמיליאנו מרטינס, מרקוס אקוניה, ליסנדרו מרטינס, ניקולאס אוטמנדי, חואן פוית, לאנדרו פארדס, רודריגו דה פול, אלכסיס מקאליסטר, ליאונל מסי, אנחל די מריה, חוליאן אלברס.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
בישל במשחק ההכנה האחרון לפני המונדיאל. מסי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 17: גול! ארגנטינה עלתה ל-0:1 מוקדם כצפוי. מסי נותר חופשי באגף הימני ומצא את אלבארס. הגנת איחוד האמירויות קפאה במקום וחלוץ מנצ'סטר סיטי גלגל פנימה.

דקה 26: גול! איזה יופי של של שער לארגנטינה. מרקוס אקוניה הרים כדור מצד שמאל, אנחל די מריה ירה בלי לעצור מהאוויר לפינה. 0:2 קליל לאלביסלסטה.

דקה 36:גול! אנחל די מריה תעתע בשני שחקני הגנה ומתוך הרחבה גלגל לרשת. הצגה של שחקן יובנטוס, שקבע 0:3 מוחץ.

דקה 44: גול! די מריה הלוהט המשיך את ההצגה שלו עם בישול למסי, שחתך לצד ימין וברגל ימין כבש שער נדיר עם בעיטה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:4.

דקה 60: גול! רודריגו דה פול מצא את חואקין קוראה המחליף, שמתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה. 0:5 קל לארגנטינה.

צפו בכל הגולים

ארגנטינה תפתח את דרכה בקטאר עם משחק נגד סעודיה בעוד שישה ימים ולאחר מכן תפגוש את מקסיקו ותסיים את שלב הבתים מול לבנדובסקי ופולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully