וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחממת לקראת היורו: 1:2 לנבחרת הצעירה על גאורגיה במשחק ידידות

הנבחרת של גיא לוזון שהעפילה לאליפות אירופה בקיץ גברה על אחת ממארחות הטורניר. סתיו למקין (49) וארד בר (56) כבשו

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

בעוד נבחרת ישראל הבוגרת מתכוננת לקראת קמפיין מוקדמות יורו 2024 ולהופעת הבכורה בדרג א' של ליגת האומות עם שני משחקים ידידות, הנבחרת הצעירה מתכוננת לדבר האמיתי - היורו.

אחרי שעברה את אירלנד בפלייאוף בתום דו קרב פנדלים דרמטי, הנבחרת של גיא לוזון החלה בהכנות לקראת הטורניר שייערך ברומניה ובגאורגיה בקיץ הקרוב והערב (רביעי) גברה 1:2 במשחק ידידות על הגאורגים.

הנבחרת הגיעה להתמודדות ללא מספר שחקנים שלקחו חלק במשחקי המוקדמות והוקפצו לנבחרת הבוגרת כמו דניאל פרץ, אוסקר גלוך ומוחמד כנעאן, אך הצליחה להתמודד מול אחת ממארחות הטורניר. אחרי מחצית מאופסת בגאורגיה, בה גיורגי גוליאשווילי החמיץ פנדל בדקה ה-27, ישראל הצליחה לעלות ליתרון.

בדקה ה-49 כדור חופשי מצד ימין מצא את ראש של סתיו למקין שנגח פנימה, וכעבור שבע דקות ארד בר הכפיל עם בעיטה מדויקת מזווית לא פשוטה. המארחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שגבריאל סיגואה הורחק בדקה ה-81, וכעבור שתי דקות ניקה חורחלי ניצל יציאה רעה של השוער המחליף ליאור גליקליך וצימק, אך זה כאמור היה מעט מדי ומאוחר מדי.

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. דני מרון
מנצח גם ללא הבכירים. לוזון/דני מרון

כזכור, נבחרת ישראל הוגרלה לבית לא פשוט לצד גרמניה (אותה פגשה במוקדמות), אנגליה וצ'כיה. שתי הנבחרות שיסיימו ראשונות בבית יעלו לרבע הגמר.

ההרכב הפותח של הנבחרת הצעירה: עומר ניראון, כארם ג'אבר, סתיו למקין, עומרי גנדלמן, גיל כהן, עילאי חג'ג', יואב הופמייסטר, עידו שחר, ארד בר, איתי בוגנים, איתמר נוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully