וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת שחקני הפועל באר שבע יפתחו? חזן מתלבט לקראת זמביה

16.11.2022 / 20:38

ספורי עשוי לפתוח בקישור הנבחרת לצד נאתכו ולביא, ויחזקאל, שפרח דווקא כמגן ימני בבירת הנגב, מועמד לפתוח בהתקפה לצד דוד ובריבו. ההרכב המשוער למפגש בפנים (חמישי, 20:30)

אף שמדובר רק במשחק ידידות לצורך אימון, לא תירגל הערב (רביעי) אלון חזן הרכב ברור לקראת המפגש מחר (חמישי, 20:30) מול זמביה שייערך באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה. חזן זכה למעט זמן עם השחקנים השבוע והוא עדיין לא סגור על מי שישלח מחר באחד עשר שלו ומי יעלו כמחליפים.

מאמן הנבחרת הירבה לשנות, בעיקר בכל הקשור לקישור ההתקפי ולכנפיים. רביעיית ההגנה אמורה להיות זהה למה שכבר היה במשחקים הקודמים כאשר אלי דסה ודורון ליידנר ישחקו כמגנים ובמרכז ההגנה מיגל ויטור ושון גולדברג. נטע לביא וביברס נאתכו המצויים בכושר מצוין מתחילת העונה אמורים לפתוח כאשר לצידם עשוי להיות רמזי ספורי כקשר עם האוריינטציה ההתקפית.

שגיב יחזקאל, שמתופקד באחרונה כמגן ימני בהפועל באר שבע, ודין דוד מועמדים לפתוח בכנפיים ותאי בריבו כחלוץ המרכזי. סוגיית השוער שיפתח גם היא לא היתה פתורה באימון הערב ובכל מקרה יחלקו עומרי גלזר ודניאל פרץ את צמד המשחקים, מחר כאמור מול זמביה וביום ראשון מול קפריסין.

חזן שוחח עם השחקנים על זמביה ותיאר נבחרת חזקה ומהירה עם שחקנים טכניים. בנבחרת אמרו הערב: "המשחק הראשון שלנו במוקדמות היורו יהיה מול קוסובו, ומחר מול זמביה זה אחד משני המשחקים האחרונים שמשמשים כמבחן. רוב השחקנים שיהיו בסגל מול קוסובו נמצאים כעת בנבחרת, כך שכל דקה ששחקן יקבל בשני המשחקים האלה היא מפתח עבורו לקראת מוקדמות היורו".

הרכב משוער: עומרי גלזר, אלי דסה, מיגל ויטור, שון גולדברג, דורון ליידנר, נטע לביא, ביברס נאתכו, רמזי ספורי, שגיב יחזקאל, דין דוד, תאי בריבו.

אלי דסה, שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
מקומו ב-11 מובטח. דסה הערב/שלומי גבאי

עוד קודם לכן קיימה הנבחרת מסיבת עיתונאים בהשתתפות חזן והקפטן ביברס נאתכו.

קפטן הנבחרת דיבר על כך שחשיבות המשחקים זהה בעיני השחקנים והצוות המקצועי, גם אם זה משחקי הכנה: "במשחקים כאלה יש רצון שאוהדים יבואו. במשחק מול אלבניה זה עבד, רוצים שזה יעבוד גם כאן. אם זה היה מועדון ולא נבחרת היינו אומרים שהמשחקים החשובים הם עוד ארבעה חודשים, אבל זה נבחרת. המשחק הבא שלנו במוקדמות היורו הוא עוד הרבה זמן, אך יהיה לנו אולי ארבעה ימים להתכונן אליו. לקראת הקמפיין החדש, חשוב לנו לבוא אחרי ניצחון".

נאתכו התייחס לתקרית בין זהבי והצוות המקצועי תחת כל הביקורת על הנבחרת מפרישות אצילי ודאבור: "כל סיפור היום עושה רעש. לא כמו פעם, כל אחד יכול לכתוב ברשתות החברתיות על זה ונוצר משהו גדול. כשאני מגיע לכאן בפגרה, אני לא מרגיש ולא שומע רעש. אנחנו מתעסקים אך ורק בפן המקצועי וזה מה שמעניין אותנו".

על הכושר הנוכחי: "אני פה כי אני נהנה וטוב לי, אני עוד יכול לתרום. כל אני עוד מרגיש ככה אני אהיה כאן. בלי עין הרע, יש לי עונה טובה עם מספרים יפים. הגוף שלי מגיב טוב, גם במשחקים של 90 דקות. לכולם קשה גם כשזה לקראת פגרה ומונדיאל, אבל זה משחק שחשוב לנו בתור נבחרת והמטרה שלנו היא לצאת עם ניצחונות. להיות אחרון בקישור? לפעמים נוח לי יותר לשחק כקשר אחורי, לפעמים כקשר יוצר, אני מתאים את עצמי למה שצריך".

ביברס נאתכו, שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
"מתעסקים רק בפן המקצועי". נאתכו/שלומי גבאי

אלון חזן השווה בין משחקי ההכנה למשחקי המוקדמות הרשמיים של הנבחרת: "ההכנה דומה בין משחק ידידות למשחק רשמי. זה לא אותו מתח, האדרנלין שונה, אבל כמאמן נבחרת ישראל ההכנה ברמה הכי גבוהה שיש כמו בכל משחק. זה לא משחק אימון, זה משחק הכנה לקראת המשחקים הבאים בעוד מספר חודשים. אנחנו דורשים מהשחקנים ומעצמנו הרבה".

חזן הוסיף: "המטרה במשחקים האלה זה להטמיע את הדברים שאנחנו דורשים. קשה לבוא כל כמה חודשים ולנסות דברים חדשים בכל פעם מחדש. יש פה כמה שחקנים חדשים שמצטרפים בכל פעם וחשוב לנו שיאמצו את הדרכים והגישה שלנו למשחקים. מי יעמוד בשער? יש לנו שוערים טובים מאוד. מרציאנו לא כאן כי הוא ביקש, אבל הוא גם שוער מצוין".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
"זה משחק הכנה, לא אימון". חזן/שלומי גבאי

על העומס של השחקנים וחלוקת הדקות: "אחלק את העומסים בין השחקנים. אם היה פה שחקן חצי פצוע, הוא לא היה פה. לא היינו לוקחים סיכון על אף שחקן, גם אם זה היה מאוד חשוב לנו. אנחנו נשב ונשמע מה המצב הרפואי של כל שחקן כדי לדעת מי צריך מנוחה ומי יותר דקות. אנחנו בקשר ישיר עם הקבוצות על מה השחקנים עוברים עד שהם מגיעים אלינו, אנחנו עוקבים אחריהם".

המאמן סיים עם חלומו לקראת עבודתו כפרשן במונדיאל: "אני לא מדמיין רק לנסוע לאליפות העולם בתור פרשן, אני רוצה להיות שם גם כמאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully