וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מותחן ומשחק הפכפך: ציציפאס הדיח את מדבדב בגמר הסבב

היווני איבד שלוש נקודות משחק בסט השני ונשבר בסט השלישי, אבל שבר בחזרה כדי לנצח 3:6, 7:6, 6:7 אחרי שעתיים וחצי. ציון דרך לאלקראס

תקציר מטורניר גמר הסבב: נובאק דג'וקוביץ' - אנדריי רובלב/ספורט1

טורניר גמר סבב ה-ATP שנערך בטורינו נכנס ליומו הרביעי ובמשחק המוקדם גבר נובאק דג'וקוביץ', 4:6, 1:6 על אנדריי רובלב ובכך הבטיח את מקומו בחצי הגמר. במשחק השני סטפנוס ציציפאס היווני גבר אחרי מותחן על דניל מדבדב הרוסי והדיח אותו מהטורניר.

סטפנוס ציציפאס, שחקן טניס. רויטרס
איבד שלוש נקודות משחק, אבל השיג שבירה קריטית במערכה השלישית. ציציפאס/רויטרס

סטפנוס ציציפאס (2, יוון) - דניל מדבדב (4, רוסיה) 3:6, 7:6, 6:7

במפגש ה-11 בין השניים בסבב ה-ATP וכשהניצחון האחרון שייך ליווני בחצי גמר סינסינטי, שני המפסידים של יום המשחקים הראשון בבית האדום רצו לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא. המשחק הזה היה הפכפך מאין כמונו. ציציפאס ניצח את המערכה הראשונה ואיבד שלוש נקודות משחק בסט השני שבו ניצח הרוסי. מדבדב כבר שבר ראשון בסט השלישי והגיש לניצחון במשחק, אבל נשבר וקרס בשובר שוויון בדרך להפסד במשחק והדחה מהטורניר. היווני יפגוש את רובלב במשחק שיכריע את זהות העולה הנוסף לחצי הגמר.

במשחקון ההגשה הראשון של מדבדב הוא נשבר ונתן את האות לציציפאס לשמור על ההגשות שלו בדרך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה הגיעה לשובר שוויון דרמטי במיוחד שבו מדבדב הציל שלוש נקודות מערכה וניצח 11:13 בדרך למערכה שלישית ומכרעת. במערכה האחרונה מדבדב היה בעמדת ניצחון כשהצליח לשבור כבר ל-3:4. הרוסי הגיש לניצחון במצב של 4:5, אבל ציציפאס שבר אותו וחזר ל-5:5. גם המערכה הזו הגיעה לשובר שוויון שבו ציציפאס שלט לחלוטין, שבר מוקדם, עלה ל-0:6 מוחץ וניצח 1:7 בדרך לניצחון במשחק כולו שארך כמעט שעתיים וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. MARCO BERTORELLO, GettyImages
ניצחון משכנע. דג'קוביץ'/GettyImages, MARCO BERTORELLO

נובאק דג'וקוביץ' (8, סרביה) - אנדריי רובלב (7, רוסיה) 4:6, 1:6

רובלב החל את דרכו בטורינו עם ניצחון גדול ב"דרבי" על דניל מדבדב, אבל מול "נולה" הוא לא הצליח לשחזר את הניצחון שלו עליו בטורניר בסרביה באפריל - והסרבי הוא שמבטיח מקום בחצי הגמר. בניגוד למשחק מול מדבדב, בו נשבר רובלב במשחקון ההגשה התשיעי במערכה הראשונה, במקום לעלות ליתרון 0:1 במערכות נקלע לפיגור בתום שובר שוויון ורק לאחר מכן השלים מהפך בדרך לניצחון בשלוש מערכות בתום כשעתיים וחצי, היום המשחק הוכרע במהרה והיה זה דג'וקוביץ' ששלט ביד רמה. בדומה למשחקו הקודם, רובלב נשבר במשחקון ההגשה האחרון במערכה הראשונה ונוצח 6:4, במערכה השנייה נשבר על ידי דג'וקוביץ' כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו ובסך הכל נזקק הסרבי לשעה ו-9 דקות כדי לנצח 4:6, 1:6. כזכור, דג'וקוביץ' במשחקו הראשון בתחרות גבר בשתי מערכות על ציציפאס והוא בהחלט מעלה את רף הציפיות ממנו, אולי לקראת זכייה שישית בטורניר גמר הסבב ולראשונה מאז 2015. הוא ישתתף בחצי הגמר בפעם ה-11 מתוך 15 הופעות בתחרויות סוף השנה.

קרלוס אלקראס, שחקן טניס. רויטרס
העתיד ורוד. אלקראס/רויטרס

בין המשחקים, קרלוס אלקראס קיבל את גביע הסבב על עלייתו והבטחתו של המקום הראשון בדירוג ה-ATP בסיום השנה הקלנדרית הנוכחית. הטניסאי הספרדי הפך לצעיר ביותר שהגיע למעמד עם סיומה של העונה בגיל 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully