וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף כרטיסים בבלגרד: 18 אלף צופים יחכו למכבי תל אביב בשישי?

פרטיזן הודיעה שתמכור כרטיסים נוספים למשחק בסופ"ש, הבלגרד ארנה עשוי להתמלא עד אפס מקום. נאנלי: "הייתי יכול לפרוח ב-NBA"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, מכבי תל אביב תגיע למשחק ביום שישי נגד פרטיזן בלגרד בידיעה שהיא חייבת ניצחון. הבעיה: מחכה לה בבלגרד אווירה לוהטת במיוחד, וככל הנראה יציעים מלאים עד אפס מקום.

הקבוצה הודיעה היום (רביעי) שלאור הביקוש הגבוה, היא תמכור תוציא למכירה מאות כרטיסים נוספים למשחק נגד הצהובים. אם היא תמכור את כולם, הבלגרד ארנה שיכול להכיל כ-18 אלף צופים, עשוי להיות מלא לחלוטין.

פרטיזן מחזיקה בשיא המינויים ביורוליג העונה, אחרי שמכרה 11,500 כאלה בקיץ (יותר מהשיאנית הכמעט קבועה, מכבי תל אביב, שמכרה 10,000). במשחקי הבית שלה ביורוליג היא מושכת למעלה מ-15 אלף צופים באופן קבוע, ועשויה ליהנות מכמה אלפים נוספים ביום שישי.

אוהדי פרטיזן בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
אווירה לוהטת מחכה לצהובים. אוהדי פרטיזן/GettyImages, Srdjan Stevanovic

אוהדי מכבי תל אביב ייתקלו בכמה פרצופים מוכרים אצל היריבה בסוף השבוע. ים מדר הוא הבולט שבהם כמובן, אבל גם ג'יימס נאנלי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, ינסה להעביר מסר לאקסית.

היום הוא התראיין לתקשורת הסרבית וסיפק כמה ציטוטים מסקרנים. "מעולם לא קיבלתי הזדמנות ראויה ב-NBA, אבל אני מאמין שאם הייתי מקבל אחת כזו, הייתי פורח. אני מאמין שאני מסוגל לשחק בכל רמה, ואם הייתי מקבל דקות קבועות בקבוצת NBA, הייתי משתלב", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully