וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מרתון WINNER טבריה הבינלאומי ה-45 יוצא לדרך

ייערך ב-9 בדצמבר 2022 בהשתתפות אלפי רצים מהארץ והעולם. החל מה-20 בנובמבר: ערוץ שידורי המונדיאל 4K יעלה באפיק 511 ב-HOT-ללא עלות. Fiverr ובוקאיו סאקה בקמפיין משותף נגד גזענות. משחק ראווה לרגל היום הבינ"ל למאבק באלימות נגד נשים

מנצחי מרתון טבריה 2021. רונן טופלברג - ספורטוגרפי,
מנצחי מרתון טבריה 2021/רונן טופלברג - ספורטוגרפי

מרתון WINNER טבריה הבינלאומי, המרתון המהיר והוותיק בישראל יוצא לדרך בפעם ה-45 ברציפות עם אלפי רצים מהארץ והעולם. המרתון שהינו גם אליפות ישראל במרתונים שבר את שיא המשתתפים בשנה שעברה עם למעלה מ-7,000 רצים מהארץ והעולם. מרתון WINNER טבריה נחשב למחולל מהפכה בתרבות הריצה בישראל, יתקיים במספר מקצים: מקצה מרתון מלא (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), 10 ק"מ וריצת 5 ק"מ. הרצים הבכירים של ישראל צפויים לקחת חלק במרתון ולצבור ניקוד נוסף לקראת אולימפיאדת פריז 2024. את המרתון מפיקה זו השנה השנייה ברציפות חברת ההפקות המובילה בישראל "אלקטרה טרגט".

בשנה שעברה ניצח את מקצה המרתון דניאל מולושט שעצר את השעון אחרי 42.2 ק"מ על 2:17.08 שעות, בעוד במרוץ הנשים זכתה ביטי דויטש שקבעה זמן של 2:41.12 שעות. במקצה לחצי המרחק (21.1), ניצחו צמד רצים ישראלים: מארו טפרי בגברים עם זמן של 1:02.17 שעות ולונה צ'מטאי סלפטר בנשים עם זמן של 1:11.36 שעות. מסלול הריצה לאורך חופי הכנרת יוזנק מאזור מלון חוף גיא שבחלקה הדרומי של העיר עד לאזור עין גב וחזרה לנקודת ההתחלה. מדובר במסלול מישורי וממועט פניות המהווה מדי שנה "קרקע פורייה" לתוצאות שיא, כאשר תוצאת השיא של המרתון היא 2:07:30 אותה השיג הרץ פטריק טאמבווה מצרפת.

המרתון יתקיים בין השעות 6:00 ל-13:30 (הודעה על הסדרי תנועה חלופיים תופץ בהמשך) ותושבי העיר טבריה והאזור מוזמנים לצאת, להשתתף, לעודד את הרצים ולקחת חלק באירועי המרתון. עד כה נרשמו למרתון למעלה מ- 4,500 רצים והמארגנים צופים כי עד לזינוק בדצמבר עוד אלפים רבים יבטיחו את מקומם. הרצים שיירשמו לתחרות יקבלו חבילת מוצרים הכוללת: חולצת מרוץ רישמית מנִדֶּפֶת זיעה ותיק ספורט של חברת SAUCONY, מספר חזה בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ועוד שלל מבצעים והטבות.

ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף: "אנחנו גאים לארח בפעם ה-45 את המרתון שהפך לאחד מאירועי השיא של העיר טבריה. עבורנו זאת לא רק תחרות ריצה, אלא הפנינג גדול בו לוקחים חלק אלפים מתושבי העיר ותיירים רבים הבאים לכאן. אני מאחל הצלחה והנאה לכל המשתתפים ומזמין את תושבי העיר ואורחיה לבוא וליהנות משלל החוויות שיש לעיר טבריה להציע".

פייבר עם בוקאיו סאקה. פייבר,
שיתוף פעולה בין פייבר לבוקאיו סאקה/פייבר

חברת Fiverr (סימון בורסאי: FVRR), היוצרת מהפכה בדרך בה העולם עובד יחד, הודיעה היום על שותפות עם כוכב קבוצת ארסנל הבריטית בוקאיו סאקה. סאקה, שנבחר לשחקן השנה באנגליה, ישתף פעולה עם החברה בקמפיין שמטרתו לסייע ליצור שיוויון הזדמנויות לכל אדם מכל רקע וכן להגביר את פעילותה של Fiverr במאבק מול אתגרי הכללה וגיוון בעולם העסקי.

עקב הדחתה של אנגליה מטורניר יורו 2020, ספגו סאקה ושחקנים אחרים בנבחרת תגובות גזעניות ברשת. בעקבות זאת, הוציא סאקה בקשה פומבית לתמיכה במאבק בגזענות, אשר הפכה אותו לפנים של המאבק באפליה. פייבר, הדוגלת בשוויון הזדמנויות, מאמינה ששיתוף הפעולה עם סאקה עומד בקנה אחד עם ערכיה ויחד יוכלו להיאבק בגזענות ולסייע במתן שוויון הזדמנויות לאזרחים שונים ברחבי בריטניה.

בשלב הראשון של השותפות תפרסם Fiverr תוכן וידאו בכיכובו של סאקה, בו יספר הכדורגלן על שאיפותיו לשוויון והכללה, לצד עדויות של בעלי עסקים שיספרו כיצד השתמשו ב-Fiverr כדי לבנות את העסק שלהם. בחודשים הקרובים תמשיך Fiverr לשתף פעולה סאקה, ולתמוך בארגון החברתי החדש שהוא מקים. סאקה יעבוד בצורה הדוקה עם קהילת הפרילנסרים של Fiverr במטרה לבסס את זהות המותג החברתי שלו.

בוקאיו סאקה: "בעולם של היום אין מקום לאפליה. Fiverr היא חברה שיוצרת באופן עקבי הזדמנויות לאנשים מכל הרקעים. היא מאפשרת להם לבנות את עסקיהם ואת קריירות הפרילנס שלהם ובכך להפוך את חלומותיהם למציאות. אפליה אינה מתקיימת רק על מגרש הכדורגל. אני מאמין שמצאתי ב-Fiverr חברה שערכיה זהים לאלו שלי ושהיא מעוניינת כמוני להשמיע בקול רם מסרים בנוגע לשוויון, הכללה וגיוון. אני מקווה שבעזרת שותפות זו אוכל לעודד עוד אנשים לצבור ביטחון ולבנות לעצמם עתיד טוב יותר".

בוקי אדדפו, מנהל אזור בריטניה ב-Fiverr: "בוקאיו סאקה הוא השראה. לא רק שהוא אתלט ברמה עולמית, הוא גם קול בולט במאבק נגד אפליה ואנו נרגשים מאוד משיתוף הפעולה איתו. במהלך החודשים הקרובים נסייע לבוקאיו לבנות תוכנית להמשך מאבקו המבורך בחוסר השוויון. מטרתנו ב-Fiverr היא ליצור הזדמנויות לכל מי שמעוניין לבנות עסק משלו, ליצור מותג משלו ולהגשים את שאיפותיו- ללא קשר לגיל, מין, מוצא ורקע סוציו-אקונומי".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
נבחרת האומנים. יחצ,
נבחרת האמנים/יחצ

לרגל היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים תקיים עמותת ל.א לאלימות נגד נשים, בשיתוף עיריית הרצליה, משחק ראווה בכדורגל, בין מועדון כדורגל נשים בנות עמק חפר מליגת העל, לנבחרת האומנים למען הקהילה, הכוללת בין השאר את אקי אבני, אמירם טובים, אלכס שטילוב, תומר הכהן, דני רופ, אמיר בנאי, אגם שוסטר, בר צברי, אימרי ביטון ואחרים.

"משחק הכדורגל נועד להעלות את המודעות למאבק המשותף באלימות נגד נשים", אומרת ורדית דנציגר, מנכ"לית עמותת ל.א לאלימות נגד נשים, "ויוצא בקריאה לשים סוף לאלימות נגד נשים, ולהעניק סיוע, תמיכה, הכוונה וייעוץ לנשים המתמודדות עם אלימות בביתן, לצד פעילויות למיגור התופעה".

עמותת ל.א לאלימות נגד נשים, המציינת השנה 45 שנים להקמתה על-ידי כלת פרס ישראל, רות רזניק, תושבת הרצליה, הינה מהעמותות הגדולות והוותיקות בישראל, המעניקות רשת הגנה וסיוע לנשים החיות במעגל האלימות במשפחה. העמותה מפעילה שלושה מקלטים לנשים החיות באלימות וילדיהן; דירות מעבר לנשים יוצאות מקלטים; מערך ייעוץ משפטי וליווי לנשים השוהות במקלטים; מערך פעילויות הסברה וחקיקה; ועוד. כמו כן מפעילה העמותה קו חירום לסיוע, ייעוץ והכוונה לנשים החיות באלימות ובני משפחתן, הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ונותן מענה במגוון שפות, ליותר מ-3,000 פניות טלפוניות בשנה. מספרו של קו החירום: 6724*.

משחק הראווה בכדורגל ייערך ביום ראשון, 20.11, בשעה 19:00, במגרש האימונים בהרצליה, רח' ז'בוטינסקי 85 הרצליה (מול הכניסה לקאנטרי). הכניסה חופשית.

ליאונל מסי חוגג עם שחקן נבחרת ארגנטינה חואקין קוריאה. Elsa, GettyImages
מנויי HOT? המונדיאל באיכות הגבוהה ביותר אצלכם בסלון - בחינם/GettyImages, Elsa

אוהדי הכדורגל הישראליים ובהם לקוחות HOT יוכלו להנות מצפייה מרגשת יותר במשחקי המונדיאל ברזולוציית K4, טכנולוגיית השידור הכי טובה כיום.

ערוץ 4K FIFA World Cup, שנפתח במיוחד לרגל האירוע ההיסטורי ישדר את משחקי המונדיאל היישר מדוחא שבקטאר במקביל לשידור של ערוץ כאן 11. הערוץ יעלה באפיק 511 ויהיה פתוח (ללא עלות) לכלל לקוחות HOT ו-NEXT TV המחזיקים בממיר ו/או בטלוויזיה תומכת בשידורי 4K , אך לא באפל טיוי ובסלולר.

זאת ועוד, לכבוד המונדיאל, HOT מציעה ללקוחותיה הנחה של 500 ₪ ברכישת מסך טלוויזיה חכמה 55 אינץ' LG 4K UHD או מסך טלוויזיה חכמה 65 אינץ' LG K4 UHD באתר HOT סטור לחוויית צפייה מרגשת, מתוחכמת ומהנה יותר!

מחברת HOT נמסר: "המונדיאל הוא אחד מרגעי השיא באירועי הספורט העולמיים ועל כן אנו שמחים להציע להם חווית צפייה איכותית ומתקדמת לכבוד משחקי המונדיאל, ולהתרגש יחד עם שאר העולם ברזולוצייה טובה וחדה יותר. זאת במקביל לחבילות התקשורת הבלעדיות והאטרקטיביות שמציעה HOT mobile אשר מאפשרות לישראלים המבקרים במונדיאל לצפות בחוויה יוצאת דופן ולשתף את המשפחה והחברים באמצעות גלישת אינטרנט אטרקטיבית ומהירה גם בדור 5! נמשיך לתת ללקוחותינו את הצעת הערך הטובה ביותר בעבורם".

משלחת ישראל בקונג פו. אסנסטסיה קיריליוק,
גאווה גדולה. המשלחת הישראלית בקונג פו/אסנסטסיה קיריליוק

אמש, הסתיימה אליפות אירופה באו -שו (קונג פו), האליפות נערכה בעיר לוטראקי, יוון. מדובר באליפות ה-6 שנערכת, לסגנונות מסורתיים, והאליפות ה-18 לאו-שו מודרני.

לטובת אלו שפחות מכירים, או -שו הינו ענף שמקורו בסין, ונחשב לכזה המשלב יכולות לחימה מגוונות וטכניקה ברמה גבוהה.

התחרות מתקיימת באופן הבא: כל לוחם יכול להתחרות בשלוש קטגוריות, ללא נשק, עם נשק קצר או עם נשק ארוך. גם בסגנונות הספורטיביים וגם באלו המסורתיים, המתחרה ראשי לבחור באילו קטגוריות להשתתף בסגנונות ספורטיביים ואותו דבר בסגנונות מסורתיים. ספורטאי יכול לבחור להשתתף רק בחלק.

הנציגים הישראלים הרשימו באופן בולט וחסר תקדים, כאשר גרפו 33 מדליות, מתוכן: 14 מזהב, 10 מכסף ו-9 מארד. באליפות יצגו את ישראל סה"כ 20 ספורטאים מ 4 מועדונים.

הנציגים שזכו במדליות: שלי מובשוביץ (מועדון רחובות), זהב בחרב ספורטיבי, כסף באגרוף ספורטיבי, כסף בחרב כפולה, ארד באגרוף מסורתי, כרמל אוקון (מועדון רחובות) זהב בשאולין, כסף בחרב מסורתית, ארד בחרב ספורטיבית, יונתן זבירין (מועדון רחובות) זהב באגרוף מסורתי, זהב בחרב מסורתית, זהב באגרוף ספורטיבי, זהב בחרב ספורטיבית, כסף במקל ספורטיבי, אנסטסיה קיריליוק (מועדון רחובות) זהב בחרב זוגית, זהב באגרוף מסורתי, אלכסנדרה סשה פרנקל (מועדון רחובות), זהב באגרוף מסורתי, זהב בחרב מסורתית, דוד פרנקל (מועדון רחובות), כסף במקל ספורטיבי, מיכל בארי (מועדון רחובות), זהב בשאולין מקל, ניקול פוזיס (מועדון רחובות), כסף בשאולין, ארד שאולין מקל, גליה צפור (מועדון רחובות), כסף במקל ספורטיבי, ארד באגרוף ספורטיבי, טאיס וייסמן ( מועדון ראשון לציון) ארד באגרוף מסורתית, ארד בחרב מסורתית, איליה קופסטס (מועדון ראשון לציון) כסף בשאולין, ארד שאולין מקל, מתן קולומנסקי (מועדון ראשון לציון), זהב באגרוף מסורתי, ניקולאי פושקוב (מועדון ראשון לציון) זהב בוינג צ'ון עם מקל, כסף בוינג צ'ון עם בובת עץ, אריקה קוגן (מועדון קרית גת) זהב בנשק קצר מסורתי, ארד באגרוף מסורתי, אלינוי רייפמן (מועדון קרית גת) כסף בחרב ספורטיבית, גיא ויגדורצ'יק (מועדון נשר) ארד בקרבות עד 60 ק''ג (לגילים 15-17)

את הנבחרת מוביל המאמן, אלכסנדר פרנקל.

טורניר Bastechball בנתניה. בני גם זו לטובה,
הטורניר בנתניה/בני גם זו לטובה

השבוע נערך טורניר הכדורסל השנתי BAS(TECH)BALL TOURNAMENT על גג משרדי מרכז המחקר והפיתוח של חברת eBay בנתניה. בטורניר זכתה yotpo במקום ראשון, ובמקום שני eBay. בחצי הגמר eBay ניצחו את WIX ו-yotpo ניצחו את Google.

האירוע הפגיש חברות טק מובילות לתחרות ספורטיבית. מטרת הטורניר הוא לייצר קשרים בין החברות, לחגוג בריאות וספורט, ליצור חיבורים ולנצח. בין החברות שהשתתפו נמנות WIX, Meta, Yotpo Google, Microsoft ועוד. מי ששפט היה שחקן העבר שמעון אמסלם.

הצלפים תל אביב. דודו יצחקי,
הצלפים תל אביב/דודו יצחקי

ביום שני ה-14.11.22 התקיים טורניר כדורסל מיוחד במינו, בו ניצחו "הצלפים" מתל אביב קבוצות נוספות שהשחקנים בהן מתמודדי נפש כולם במסגרת הפרויקט "עושים ליגה" של עמותת אנוש.

כל שבוע הם עולים על המגרש ומוכיחים שלמרות כל האתגרים הנפשיים שחווים המשחק והאנשים שמסביבך יכולים לשנות את החיים. רבים מהמם חוו אשפוזים, עליות ומורדות בחיים, הם מעידים שהכדורסל תרם לתהליך השיקום שלהם והפיג את תחושת הבדידות. ביום שני ה- 14.11.22 עלו על המגרש בווינגייט 120 שחקנים לטורניר שיסכם את שנת הפעילות האחרונה של הפרויקט "עושים ליגה".

"עושים ליגה" הוא פרויקט אותו יזמה אנוש - העמותה הישראלית לבריאות הנפש, בו היא מפעילה קבוצות כדורסל עבור מתמודדי נפש מכל הארץ. בטורניר התחרו 13 קבוצות, במשחק הגמר התחרו קבוצת הצלפים מתל אביב נגד הקריות בו לבסוף נצחו ה"צלפים".

שרון סוכר, מנהלת 'עושים ליגה' בעמותת אנוש:" כבר 7 שנים שליגת הכדורסל של אנוש פותחת בפני מקבלי השירות בכל הארץ את הדלת לפעילות ספורטיבית קבועה ומקצועית. ליגת הכדורסל מאפשרת לשחקנים להיפגש פעם בשבוע עם חבריהם לקבוצה ולקחת חלק בעשייה משמעותית ולהגשים את מוטו 'נפש בריאה בגוף בריא'. זו הזדמנות להודות לשותפים שלנו לדרך, אבל התודה הגדולה מגיעה לשחקני הליגה שמתמידים ומגיעים לכל אימון ומשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully