וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממגרשי הכדורגל ל-14 חודשי מאסר: חלוץ העבר נשפט על עבירות מס

ג'ון קארו הנורבגי, שפרץ לתודעה בסוף שנות התשעים והיה מהחלוצים הבולטים, הורשע במדינתו וירצה מאסר בפועל. צפוי לערער ויבקש לבצע עבודות שירות

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

ג'ון קארו, מהחלוצים הצעירים שפרצו לתודעה בסוף שנות התשעים והיה מהבולטים בעשור הראשון של שנות האלפיים, הורשע הבוקר (רביעי) במולדתו נורבגיה ונשפט ל-14 חודשי מאסר בפועל בגין עבירות מס.

חלוץ העבר הנורבגי שלאחרונה חגג את יום הולדתו ה-43, נשפט בבית המשפט המחוזי באוסלו ונאשם על הונאות בסך של קרוב לחצי מיליון ליש"ט, משמע מעל חמישה מיליון קורונה נורבגית, המטבע המקומי במדינה. הוא גם נקנס בסכום של כ-50 ליש"ט - כ-10 אחוז מהונאות המסך שביצע. קארו, יש לציין, צפוי לערער על ההחלטה ויבקש להמיר את המאסר בעבודות שירות. התביעה, אגב, דרשה שעונשו יהיה שנתיים מאסר בפועל.

שחקן אסטון וילה, ג'ון קארו, חוגג שער. רויטרס
צפוי לערער על עונשו. ג'ון קארו בימיו באסטון וילה/רויטרס

קארו הכחיש את ההאשמות שיוחסו לו וטען בבית המשפט: "אני מבין שהייתי צריך להבין טוב יותר את המצב, אבל לא הבנתי. הדבר הכי חשוב שיש לי לומר זה שלא עשיתי שום דבר בכוונה". בית המשפט לא השתכנע ובפסק הדין נכתב ש"הגענו למסקנה שזו העלמת מסים ברשלנות חמורה ובמשך כל תקופת התביעה". קארו להגנתו טען כי הוא תושב בריטניה ועל כן אינו מחויב בתשלום מס, אולם על פי חוקי המס בנורבגיה הוא נדרש לשלם מכיוון ששהה במדינה מעל 183 ימים לאורך השנה - הוא חי באוסלו כיום.

קארו החל את קריירת הבוגרים בוולרנגה ובמדיה הבקיע 30 שערים ב-58 משחקיו הראשונים. רוזנבורג, ששלטה אז בכדורגל המקומי, רכשה אותו בקיץ 1999 ואחרי עונה אחת בלבד - בזכות קמפיין מרשים בליגת האלופות - הוא נרכש תמורת כ-8.5 מיליון יורו על ידי ולנסיה. מהעטלפים הוא גם המשיך בהשאלה לרומא, שיחק בבשיקטאש, ליון, אסטון וילה ובשנתיים האחרונות בקריירה שיחק בסטוק סיטי ובווסטהאם ב-2011/12. בנבחרת נורבגיה הוא רשם 91 הופעות בסך הכל ובמהלכן הבקיע 24 שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון קארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully