וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו 8: דורון ליידנר ונבחרת ישראל זקוקים זה לזו בשנה הקריטית

16.11.2022 / 13:20

הוא מגיע ממילואי אולימפיאקוס היישר להרכב הנבחרת, ונחוש להזניק את הקריירה: המגן הצעיר אמנם עוד לא ערך בכורה ביוון, אבל לא מתבייש להצהיר שהוא שייך וש"החודשים הקרובים ייראו אחרת" - גם לטובתו, וגם לטובת הנבחרת הבוגרת והצעירה שצריכות אותו בשיאו

פלייר מסע"ת נבחרת ישראל לקראת משחקי הידידות מול זמביה וקפריסין/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

על ההערכה הרבה לה זוכה דורון ליידנר בנבחרת ישראל, תעיד העובדה שלמרות שאין למגן השמאלי אפילו הופעה אחת מתחילת העונה במדי הקבוצה הראשונה של אולימפיאקוס, הוא עדיין נחשב לאחד הבאנקרים של אלון חזן בהרכב.

הסיטואציה הזו יכולה להעיד כמובן גם על המצוקה שיש לכדורגל הישראלי בעמדת המגן השמאלי, אבל זה לא מה שמניע את מאמן הנבחרת. חזן יכול היה לבנות על מישהו אחר לתפקיד, אבל את ליידנר הוא אוהב ומעריך עוד מהימים שהם שיתפו יחד פעולה בנבחרת הצעירה. הקשר ביניהם הוא הרבה יותר משל מאמן ועוד שחקן בסגל.

דורון ליידנר שחקן נבחרת ישראל באימון. קובי אליהו
קשר מיוחד עם המאמן. ליידנר/קובי אליהו

לא קל לליידנר בשלושת החודשים שהוא באתונה, אבל גם לא קשה מדי, בטח בכל מה שקשור לחיים בעיר שמהווה מוקד תיירות מובהק לישראלים ואפילו יעד לרילוקיישן. אפילו למזג האוויר הוא לא היה צריך להתרגל, שלא לדבר על הקרבה הגיאוגרפית והקלות שבה אפשר לעשות גיחה לארץ או לקבל אורחים, כמו סוכנו עידן בן אבו שנמצא אצלו לא מעט.

הוא התחיל כזר, אבל כבר חודש הוא מחזיק בדרכון רומני, מה שאמור לשפר את מעמדו. הוא כבר לא מקוטלג רק באגף הזרים, מה שאמור להקל עליו לקבל דקות.

אולימפיאקוס רחוקה העונה מהשליטה שהייתה לה במשך שנים בכדורגל היווני ויעידו פיטורי המאמנים פדרו מרטינס וקרלוס קורבראן מתחילת העונה, אבל דווקא בעמדת המגן השמאלי נרשמת יציבות עם המולדבי אולג ריבצ'יוק שמחזיק בדרכון פורטוגלי, לא נחשב לזר, וגם לא סובל מעייפות. כשרוצים לתת לו לנוח מדי פעם, מוקפץ מרסלו הוותיק להרכב. עם שניים כאלה ליידנר צריך להיאבק על מקומו והוא משוכנע שזה לא גדול עליו.

"אני מתאמן עם הקבוצה הראשונה. רואה את הרמה שלי ביחס לאחרים ומשוכנע שמקומי שם", אומר ליידנר. "אחרי שאסיים את משימות הנבחרת, אנוח קצת ואתרענן, מצפה לי עם אולימפיאקוס מחנה אימונים בספרד בו יהיו כמה משחקי אימון ואני בטוח ששם אוכל להראות ולהוכיח את מה שאני מרגיש. אני לא חושב שיש לי בעיה עם כושר משחק למשחקי הנבחרת כי אני מתאמן טוב וכשאני צריך עוד השלמות אני מבקש לשחק באולימפיאקוס ב'. לפני שהגעתי להתכנסות הזו של הנבחרת, שיחקתי השבוע 87 דקות בקבוצה השנייה שלנו והרגשתי מצוין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דורון ליידנר, מגן אולימפיאקוס. אינסטגרם, צילום מסך
עונה קריטית. ליידנר מוצג באולימפיאקוס/צילום מסך, אינסטגרם

ליידנר לא יכול להרשות לעצמו לבזבז את העונה הזו. אלון חזן צריך אותו למשימות של הנבחרת הלאומית במוקדמות היורו. גיא לוזון בונה עליו כשחקן מרכזי בנבחרת הצעירה לקראת אליפות אירופה בקיץ. ליידנר צריך להתקדם באתונה בשביל הקריירה והעתיד שלו, אבל הוא גם מבין עד כמה הוא צריך לתחזק את עצמו בשביל הנבחרות. "ברור שקיוויתי כבר להיות שחקן הרכב מרכזי באולימפיאקוס, אבל אני לא השחקן הראשון שיוצא מישראל וחווה קליטה מקצועית יותר קשה. עכשיו עם הדרכון שהוצאתי, האפשרויות בפניי יותר גדולות ואני לא מקוטלג כשחקן זר לכן אני מצפה לשחק יותר. אני מאמין שהחודשים הקרובים יהיו אחרים לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully