וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכוי קלוש שרונאלדו יהיה חלק מסגל יונייטד כשהפרמיירליג תחודש"

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 13:09

אחרי הריאיון התוקפני, הקבוצה מתכוננת לפרידה מהכוכב הפורטוגלי ומקווה לעזיבה ברוח טובה. בקהאם הציע לו להצטרף לאינטר מיאמי

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

סערת כריסטיאנו רונאלדו לא צפויה לחלוף בקרוב, כי החלק הראשון של הריאיון התקיף שהעניק לעיתונאי פירס מורגן ובו השתלח במנצ'סטר יונייטד על שלל ראשיה ובכיריה ישודר רק הערב (רביעי), אבל עולם הכדורגל כמרקחה מאז שנחשפו חלק מהתבטאויותיו של CR7. באנגליה משוכנעים שרונאלדו לא יחזור ללבוש את המדים של יונייטד בעקבות הריאיון. על פי ESPN, שחקני הקבוצה מאמינים שהסיכוי שהכוכב הפורטוגלי יחזור לפעילות של הקבוצה כשהפרמיירליג תחודש, הוא לא יותר מקלוש. גם על פי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", "ההערכות הן שרונאלדו שיחק את משחקו האחרון במדי יונייטד", והצדדים כבר מתכוננים לפרידה. על פי הדיווח, "יונייטד מכבדת את המעמד האגדי של רונאלדו, ותנסה להגיע איתו להסכם על עזיבה ברוח טובה". עוד דווח כי טן האח מאוכזב אישית מרונאלדו, אחרי שניסה לשמור איתו על קשר מכובד וגלוי.

הבוקר גם הועלה שמה של מועמדת חדשה להצטרף למה שעשוי להפוך למירוץ אחר כריסטיאנו רונאלדו. באנגליה משוכנעים שכריסטיאנו רונאלדו העניק ריאיון חסר תקדים במטרה שמנצ'סטר יונייטד תתנער מחוזהו ותאפשר לו לעזוב בינואר ללא תנאי, גם פרשנים בכירים כמו ג'יימי קראגר טענו זאת ולא במקרה כבר פורסמו השבוע דיווחים לפיהם נציגיו של הכוכב נפגשו עם ראשי באיירן מינכן לקראת מעבר אפשרי, אבל כעת נחשף על ידי "הסאן" - שחשוב לציין שהם אלו שפרסמו בבלעדיות את הקטעים מתוך הריאיון של רונאלדו שישודר במלואו היום ומחר - שגם דייויד בקהאם פועל בניסיון להעביר את CR7 לארצות הברית.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
מהמונדיאל בקטאר לארצות הברית? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

זהו לא סוד שבקהאם, שעומד בראש קבוצת ה-MLS אינטר מיאמי, מעוניין לחזק את הקבוצה בשניים שמוזכרים ככדורגלנים הגדולים בעולם זה שנים רבות, ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, ועל פי "הסאן" כעת כוכב העבר האנגלי יצר קשר עם הפורטוגלי בן ה-37 ועם נציגיו בעקבות הריאיון והבהיר כי הוא מעוניין בצירופו.

נכתב בדיווח שמסי הוא עדיין "המטרה מספר 1 של בקהאם", אבל גם שלא ניתן היה להתעלם מהסיטואציה בה נמצא כריסטיאנו רונאלדו ועל כן נוצר קשר ראשוני על ידי כוכב העבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully