וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "זה היה הרגע הגרוע בחיי"

הראיון של הכוכב הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד עם פירס מורגן סיפק עוד ציטוטים, הפעם על רגעיו הקשים כשבנו התינוק מת לאחר הלידה: "עברתי בקריירה אתגרים, אבל זה היה מעל כולם. הבת שלי נשארה בחיים והרגשתי כל כך עצוב ושמח בו זמנית"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

הראיון של כריסטיאנו רונאלדו לעיתונאי פירס מורגן, גרר תגובות ברחבי העולם על מנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח וההתנהלות של הכוכב הפורטוגלי בתקופה אותה הוא מתאר כאחת מהקשות בחייו. תחילה, האשים CR7 את מאמנו ההולנדי ואמר כי אינו מכבד אותו, כשהוא הרגיש שהמועדון האנגלי בגד בו. אתמול (שלישי) שחרר העיתונאי חלק נוסף מתוך הראיון, בו הפורטוגלי סיפר על המוות של בנו התינוק.

"זה כנראה היה הרגע הגרוע ביותר בחיי מאז שאבי נפטר", שיתף רונאלדו, "כשיש לך ילדים, אתה מצפה שהכל יהיה רגיל ונורמלי. זה היה קשה כבן אדם לחוות רגע כזה יחד עם ג'ורג'יניה. היה קשה להבין מה קורה בדיוק. עברתי בקריירה טורנירים רבים, משחקים לא פשוטים ואתגרים, אבל זה היה מעל כולם. רגע שהוא לא פשוט עבורי ועבור משפחתי, במיוחד לג'ורג'יניה".

כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המשבר הגדול בחייו. רונאלדו/רויטרס

כריסטיאנו המשיך וסיפר על הרגע בו היה צריך לעשות את ההפרדה בין המוות של בנו התינוק להולדת התינוקת השנייה שנשארה בחיים: "זה היה משוגע. אני מנסה לפעמים להסביר למשפחה וחברים שזה לא הגיוני איך הרגשתי כל כך מאושר ועצוב בו זמנית. זה קשה להסביר את זה, אתה לא יודע אם לחייך או לבכות, כי אתה לא יודע איך להגיב לדבר כזה או מה לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

החלק האחרון של הראיון של פירס מורגן עם כריסטיאנו רונאלדו צפוי לצאת בערב יום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully