וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: הגרלת אליפות אירופה בכדורעף

הנבחרת בכחול-לבן תוגרל כאחת ממארחות הטורניר שיערך בספטמבר בצוותא עם איטליה, בולגריה וצפון מקדוניה: "מקווים שזה ישים את הכדורעף הישראלי על המפה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

הגרלת שלב הבתים של אליפות אירופה 2023 בכדורעף תערך מחר (רביעי) בנאפולי שבאיטליה, כשנבחרת ישראל תוגרל יחד עם 24 מדינות אחרות לאחד מארבעת בתי האליפות. ישראל תהיה אחת ממארחות הטורניר יחד עם איטליה, בולגריה וצפון מקדוניה.

כאמור, חמש נבחרות אירופאיות יגיעו לארץ לשלב המוקדם של הטורניר ויפגשו את הנבחרת בכחול-לבן שהעפילה אוטומטית כמארחת. המשחקים יפעלו בשיטת ליגה בת סיבוב אחד, כאשר ארבעת הנבחרות הראשונות בבית יעפילו לשלב שמינית הגמר שיערך באיטליה ובולגריה. לנבחרת הישראלית זאת תהיה אליפות אירופה הראשונה בה תשתתף מאז 1971, כשהישג השיא היה ב-1951 בברית המועצות, שם סיימה במקום העשירי.

בהגרלה ישתתפו, בין היתר, יושב ראש איגוד הכדורעף בישראל, אשר קסו, וקפטן הנבחרת אלכס אוסוקין, שסיפר על התחושות לפני ההגרלה: "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה, במתכונת הנוכחית, שישראל מארחת את אליפות אירופה. בפן האישי זה הגשמת חלום, כל החיים רציתי להיות באליפות אירופה, מאז שהתחלתי לשחק כדורעף באופן מקצועני בגיל 15. עכשיו, אני הולך להגשים את זה כקפטן הנבחרת. מבחינתי זה מדהים, כל ההשקעה הקשה שלי במשך השנים והנה קיבלתי בונוס. אני מקווה שהטורניר הזה ישים על המפה את הכדורעף הישראלי".

שחקני נבחרת ישראל כדורעף. דיויד סלברמן, אתר רשמי
טורניר ראשון מאז 1971. נבחרת ישראל בכדורעף/אתר רשמי, דיויד סלברמן

הקפטן הוסיף: "אני כבר רואה את השינוי בשנים האחרונות - הן במספר הילדים ובני הנוער שמתאמנים, בו יש עלייה גדולה לפחות איפה שאני נמצא, והן בקהל שמגיע למשחקים. היום הילדים מביאים את ההורים שלהם למשחקים וזה סוג של גלגל כזה, ומתישהו הכל יתחבר. כך, אני מקווה, נביא גם הישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully