וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוקש גם בצד השני של לוס אנג'לס: הקליפרס בוחנים את צירוף טרנר

לפי "בליצ'ר ריפורט", סנטר אינדיאנה שהיה על הכוונת של הלייקרס סומן כמועמד לחזק את הקו הקדמי הדל של טיירון לו

על רקע הצורך לעבות את עמדה מספר 5, לוס אנג'לס קליפרס שוקלת לנסות לצרף את מיילס טרנר בטרייד - כך דווח היום (שלישי) ב"בליצ'ר ריפורט". הקבוצה מעיר המלאכים מחזיקה בלא מעט פורוורדים איכותיים, ומוכנה לוותר על אחד מהם כדי לחזק אף יותר את הסגל האיכותי של טיירון לו.

איביצה זובאץ' הוא הסנטר הטבעי היחיד בשורות הקליפרס, ובדקות המנוחה שלו, המאמן נוהג לעבור לחמישייה נמוכה עם ניקולה באטום, מרכוס מוריס או רוברט קובינגטון בעמדה 5.

שכרו של טרנר עומד על 18 מיליון דולר לעונה, ותמורתו הקליפרס עשויים להציע לפחות אחד מבין חמישה שחקנים שמרוויחים בין 11.2 ל-16.7 מיליון דולר: רג'י ג'קסון, קובינגטון, לוק קנארד, מרכוס מוריס ונורמן פאוול (בסדר עולה).

מיילס טרנר, אינדיאנה פייסרס. Justin Casterline, GettyImages
מבוקש בקבוצה נוספת מלוס אנג'לס. טרנר/GettyImages, Justin Casterline

טרנר הוזכר המון פעמים כמבוקש דווקא בצד השני של לוס אנג'לס, שכן לפי הדיווחים הלייקרס ניסו במספר הזדמנויות לרקום טרייד עם אינדיאנה שבמסגרתו ראסל ווסטברוק יעבור לפייסרס תמורת טרנר ובאדי הילד. אינדיאנה התעקשה לקבל גם בחירות סיבוב ראשון כחלק מהעסקה, דבר שהלייקרס לא היו מוכנים אליו - ולכן המגעים לא הבשילו.

בכל מקרה, לפייסרס יש זמן עד ה-10 בפברואר כדי לבצע טרייד על הסנטר הבכיר שלהם, שיסיים את חוזהו בתום העונה וצפוי להפוך לשחקן חופשי בכל מקרה, גם אם ינחת אצל הקליפרס או בקבוצה אחרת. העונה רושם הביג מן בן ה-26 ממוצעים של 17.9 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-3.1 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully